ایرانیان: اقدامات صالح قابل پیگیری است

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: در صورت تایید مدیرعامل باشگاه اقدامات مجید صالح را پیگیری می کنیم.

رحیم ایرانیان در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار 2 تیم نفت تهران و استقلال در جام حذفی گفت :بازی خوب و تماشاگر پسندی را از سوی هر 2 تیم شاهد بودیم.استقلال بازیکنان بزرگ وکادرفنی قوی دارد اما نفت نیز موقعیت های خطرناکی برای به دست آوردن پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی به وجود آورد که با درخشش مهدی رحمتی و بدشانسی از بین رفت.در مجموع این دیدار جذابیت های فنی بالایی داشت.
وی افزود :مهدی رحمتی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است وگرفتن 3 پنالتی این امر را بیشتر ثابت کرد.به هر حال برای تیم بزرگ استقلال در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می کنم.
ایرانیان درمورد حرکات مجید صالح پس از پایان این دیدار بیان کرد:اقدام غیر اخلاقی صالح سبب ناراحتی شدید کادرفنی و بازیکنان نفت گردید.این حرکات به دور از شخصیت یک مربی و نام بزرگ استقلال است.
وی ادامه داد :اما از این موضوع مهم تر صحبت صالح با بیرانوند قبل از شروع مسابقه بود.نمیدانم به صالح چه ارتباطی دارد که بازیکن نفت نیمکت نشین است.امیدوارم این حرکات در باشگاه های پرطرفدار تکرار نشود.
ایرانیان در مورد شکایت احتمالی باشگاه نفت از مربی استقلال بیان کرد :این اقدامات قابل پیگیری است و در صورتی که مدیر عامل باشگاه تشخیص دهد به طور حتم حرکات صالح را در مراجع قضایی فدراسیون فوتبال پیگیری می کنیم.
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران درباره صحبت های مطرح شده مبنی بر درخواست باشگاه فولاد خوزستان برای جذب علی رضا بیرانوند و آلویس نانگ اظهار داشت :بیرانوند سرمایه ارزشمند باشگاه نفت است و ما به همین راحتی از چنین بازیکنی صرف نظر نمی کنیم اما اگر باشگاه فولاد خواستار جذب بازیکنی از نفت می باشد باید در نامه ای رسمی این موضوع را به باشگاه نفت اطلاع دهد و مسئولان باشگاه تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار