کرمانشاه؛

بسیج گنجی است که تمامی ندارد

امام جمعه کرمانشاه قدرت فوق العاده امروز ایران اسلامی را نشات گرفته از روحیه و تفکر بسیجی حاکم بر جامعه دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛امام جمعه کرمانشاه قدرت فوق العاده امروز ایران اسلامی را نشات گرفته از روحیه و تفکر بسیجی حاکم بر جامعه دانست.

آیت الله مصطفی علما در صبحگاه مشترک گردان های بسیجی استان که امروز(پنجم آذر) به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان تحت عنوان گردهمایی شکوه ایستادگی در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، فرمان تاریخی امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج را ناشی از درایت ایشان دانست وافزود: بسیج سرمایه عظیمی است که عزت و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از بسیج به عنوان یک گنج به تمام معنا یاد کرد و گفت: بسیج گنجی است که تمامی نداشته و می تواند نظام را به سوی اهداف والایش رهنمون سازد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تشکیل بسیج در خیلی از کشور ها در مقاطع حساس و به وقت ضرورت اظهار داشت: در این کشورها به وقت ضرورت نسبت به شکل گیری بسیج اقدام شده و این در حالیست که بسیج در کشور ما یک جریان مقطعی نبوده و امروز که 37 سال از عمر تشکیل بسیج در کشور می گذرد، با نشاط و بصیرتی رو به جلو می رود که روز به روز در حال فزونی است.

انتهای پیام/ی
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.