فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: بسیجیان استان خراسان رضوی با هوشیاری تمام مطیع امر فرمانده کل قوا‌ بوده و برای جلوگیری از خطر نفوذ دشمن آماده جانفشانی هستند.

آمادگی نیروهای هوشیار بسیج خراسان رضوی در مقابله با خطر نفوذ دشمنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی ؛ سردار یعقوب علی نظری گفت: فرامین مقام معظم رهبری در همه ابعاد و مخصوصا در موضوع اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خطر نفوذ دشمنان برای بسیجیان این استان جدی و لازم الاجراست.

وی به تشریح سخنان اخیر مقام معظم رهبری پرداخت و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی ها ، بادرایت و دوراندیشی بی‌نظیر همه خطراتی که ایران اسلامی را تهدید می‌کند تذکر می‌دهند و برای جلوگیری از خطرات راهکارهای کاربردی ارائه می‌دهند،  که چنانچه مسئو لان با هوشیاری صحبت‌های ایشان را عملیاتی کنند روزبه روز موفقیت‌های ایران در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی ارتقاء می‌‎یابد.

سردار نظری به مسئله برجام اشاره و تصریح کرد: دشمن به دنبال فرصتی می‌گردد که در مسائل مختلف اقتصادی و فرهنگی نفوذ  کنند.

وی تصریح کرد: موضوع برجام در بهترین حالت مانند ایجاد یک آرامش موقتی است ، چرا که مشکل ما با آمریکا ریشه‌ای تر از آن است که به سادگی بخواهد حل شود و آمریکا دشمنی است که کمترین خواسته‌اش نابودی کامل ایران اسلامی است ، بنابراین وقتی دشمن و اهداف او را بشناسیم با ترفندهای رنگارنگ این ابلیس هزار چهره به دام نخواهیم افتاد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.