مشهد؛

تبدیل جمهوری اسلامی ایران به قدرت جهانی، مهم ترین هدف بسیج اساتید

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: مهم‌ترین هدف بسیج اساتید تبدیل کردن جمهوری اسلامی ایران به قدرت برتر جهانی است.

تبدیل جمهوری اسلامی ایران به قدرت جهانی، مهم ترین هدف بسیج اساتیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، سهراب صلاحی در کارگاه تخصصی بسیج اساتید در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: بسیج نهادی است که روح انقلاب را در کالبد نظام جمهوری اسلامی تزریق نموده است و از طریق گفتمان سازی می‌تواند ایران را به یک قدرت ارزشی جهان تبدیل کند.

وی علت ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را پس از 36 سال نهاد مقدس بسیج دانست و تصریح کرد: بسیج اساتید با تمام توان سعی در جلوگیری از نفوذ دشمن دارد و به همین منظور گفتمان سازی را در دستور کاری خود قرار داده تا در راستای تبدیل جمهوری اسلامی ایران به قدرت جهانی گام بردارد.

صلاحی با اشاره به نفوذ آمریکا در برخی جریان‌های داخلی گفت: استکبار جهانی با نفوذ در جریانهای مشکل دار داخل به دنبال از بین بردن استقلال کشور است.

وی یکی دیگر از اهداف بسیج اساتید را ترویج اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: با توسعه اقتصاد مقاومتی ایران در ردیف 10 کشور برتر در حوزه اقتصاد قرار می‌گیرد ولی اکنون ایران اسلامی در رتبه هجدم اقتصادی از نظرGTP است.

رئیس سازمان بسیج اساتید، شفاف سازی اقتصادی را به عنوان راهی برای مقابله با فرار مالیاتی دانست و اظهارداشت: اصلاح نظام بانکی دولتی زمینه‌ای برای تحول  اقتصادی و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی آخرین برگه نفوذ آمریکا در کشور را اقتصاد دانست و عنوان کرد: بهترین راه جلوگیری از نفوذ دشمن توجه و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.