گزارش یورونیوز: کشف مواد منفجره در مجارستان ارتباطی با حملات تروریستی ندارد

یورونیوز نوشت: کشف مواد شیمیایی و منفجره در مجارستان ارتباطی با حملات تروریستی ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یورونیوز در گزارشی نوشت: چند روز پیش محموله بزرگی از مواد شیمیایی و سلاح در مجارستان کشف شد. در نهایت مشخص شد فرد مظنون هیچ ارتباطی با تروریست ها نداشت  این فرد مجموعه داری است که مواد و سلاح های به جا مانده از جنگ جهانی دوم را جمع آوری می کند. واحد ویژه ضد تروریست مجارستان هم اکنون در سراسر این کشور مورد تمسخر قرار می گیرد. پس از کشف این محموله فرمانده این واحد به تمامی رسانه های کشور اعلام کرد یک شبکه تروریستی بین المللی را منحل کرده است.
 
چهار جوان در جستجوی سلاح های قدیمی در یکی از جبهه های جنگ جهانی دوم دستگیر شده بودند. یکی از این جوانان که آزاد شده بود اعلام کرد مواد شیمیایی برای ساخت ابزار آتش بازی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
رئیس کمیته امنیت ملی مجارستان می گوید پس از حملات پاریس ما نمی توانیم اجازه دهیم مردم نگران و سر درگم باشند. بازی کردن با ترس از تروریسم و به وجود آوردن چنین تجاربی قابل قبول نیست. خبرنگار این شبکه در بوداپست گفت: در شبکه های اجتماعی بسیاری واحد ضد تروریست را مورد تمسخر قرار می دهند. اما اگر آنها واکنش نشان نمی دادند بسیاری گمان می کردند آنها خطر تروریسم را جدی نمی گیرند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار