جنجال جدید نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا/ ترامپ اینبار ادای یک خبرنگار فلج را درآورد

نامزد جنجالی حزب جمهوری‌خواه آمریکا در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور، با درآوردن اَدای یک خبرنگار فلج بار دیگر جنجال ساز شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، "دونالد ترامپ" -- نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا -- که تاکنون به دفعات به علت اظهارنظرهای غیرمتعارف خود جنجال آفرین شده است، این بار با درآوردن اَدای خبرنگار نیمه فلج روزنامه نیویوک تایمز که به علت شرایط خاص عضلانی قادر به حرکت برخی از اعضای بدن خود نیست و همچنین به علت تمسخر این خبرنگار در یکی از سخنرانی های خود، بار دیگر جنجال آفرین شد.
 
دونالد ترامپ پیش از این به علت اظهارنظر خود درباره مسلمانان و تاکید وی بر لزوم نگاه بدبینانه به مسلمانان، مهاجران مکزیکی و همچنین به حمایت از شکنجه متهمان به بهانه تامین منافع امنیت ملی جنجال ساز بوده است.
 
خبرنگار الجزیره انگلیسی در گزارشی گفت: "مواضع و اظهارات نژادپرستانه و غیرعقلانی دونالد ترامپ تازگی ندارند. وی که یک تاجر و فعال اقتصادی با فعالیتهای گسترده است پیش از این هم در تعاملات اقتصادی و در کسب و کار خود هم موارد زیادی از رفتارهای نژادپرستانه و غیرعقلانی داشته است."

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار