تبریز؛

هفت مدال قایقرانان آذربایجان‌شرقی در مسابقات قهرمان کشوری آب‌های آرام مردان

قایقرانان آذربایجان‌شرقی یک طلا، یک نقره و پنج برنز در مسابقات قهرمان کشوری آب‌های آرام مردان کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در مسابقات رده بزرگسالان در ماده ۲۰۰ متر کانوی دو نفره مهدی بحری پور و عباس بحری پور به مدال طلا رسیدند.

در رده سنی بزرگسالان در ماده ۱۰۰۰ متر کانو دونفره توسط مهدی بحری پور و عباس بحری پور به مدال نقره رسیدند و  در ماده ۵۰۰ متر کانوی تک نفره توسط عباس بحری پور به مدال برنز رسید.

در رقابت‌های مسابقات رده جوانان در ماده ۵۰۰ متر کانو تک نفره ، در ماده ۲۰۰ متر کانوی تک نفره علی سعادتی به دو مدال برنز رسید و درماده ۱۰۰۰ متر کانوی دو نفره و در ماده ۲۰۰ متر کانوی دونفره اتابک عباسی و سیامک عباسی دو مدال برنز دیگر برای استان کسب کردند.

بدین ترتیب در رده سنی بزرگسالان تهران با کسب پنج مدال طلا، شش نقره، دو برنز و کسب 190 امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد، گیلان با چهار مدال طلا، دو نقره، دو برنز و 173 امتیاز دوم شد و کرمانشاه با یک مدال طلا، سه نقره، شش برنز و 145 امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد.

در رده سنی جوانان نیز تیم مازندران با پنج مدال طلا، پنج نقره، یک برنز و 174 امتیاز قهرمان شد، گیلان با هفت مدال طلا، چهار نقره و 168 امتیاز رده رده دوم قرار گرفت و کردستان با یک مدال نقره، یک مدال برنز و 92 امتیاز جایگاه سوم را بدست آورد.

بدین ترتیب مسابقات قهرمانی کشور آب های آرام مردان (شش آذرماه) در دریاچه آزادی به پایان رسید.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.