سجادی: به استقلال و پرسپولیس کمک مالی نمی‌کنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: دیگر نمی‌توانیم به استقلال و پرسپولیس کمک مالی کنیم و فکر می کنم آنها به کمک مالی احتیاج نداشته باشند.

سجادی: به استقلال و پرسپولیس کمک مالی نمی‌کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نصراله سجادی که برای بازدید از تیم ملی جوانان ژیمناستیک رفته بود، درباره این رشته بیان کرد: ژیمناستیک یک رشته مدال آور است و امروز در اینجا، ورزشکاران با استعداد و با انگیزه ای را دیدم، ما باید برای این رشته، برنامه ریزی داشته باشیم.
ژیمناستیک رشته ای است که نسبت به سایر رشته‌ها به لحاظ امکانات شرایط خوبی ندارد، ما نگاه ویژه ای به این رشته پایه‌ای داریم و بر همین اساس ژیمناستیک در کمیته ورزش‌های پایه قرار دارد از هفت رشته قرار گرفته در این کمیته، خواسته شده که تا پایان آذر ماه طرح و برنامه چهار ساله‌ای را ارائه کنند تا پس از تصویب در وزارت ورزش به صورت ویژه از آنها حمایت شود.
 
وی درباره اضافه شدن بودجه سه میلیاردی به فدراسیونهای المپیکی اظهار داشت: یک بودجه ای برای رشته‌های المپیک در نظر گرفته شده که ما آن را از بین فدراسیونهای المپیکی تقسیم کردیم.
 
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش درباره کمک مالی وزارت به استقلال و پرسپولیس گفت: ما دیگر نمی‌توانیم به استقلال و پرسپولیس کمک مالی کنیم و فکر می کنم آنها به این کمک احتیاج نداشته باشند .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: سجادی ، استقلال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار