حاجیلو: عاشقانه استقلال را دوست دارم/ حضور شخص کی‌روش کار سازتر است

سرپرست تیم فوتبال سایپا در خصوص وضعیت این تیم در آستانه دیدار با استقلال و حضور کادر فنی تیم ملی در تمرینات نارنجی پوشان به اظهار نظر پرداخت.

حاجیلو: عاشقانه استقلال را دوست دارم/ حضور شخص کی‌روش کار سازتر است
اصغر حاجیلو در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص دیدارهای تیم‌های سایپا و استقلال در هفته 13 لیگ برتر اظهار کرد: استقلال با صدر نشینی در لیگ و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی روند تیمی خوب خود را ثابت کرده و نتیجه گیری این تیم حال و هوایی خوشی را در اردوی استقلال حاکم کرده است به طور حتم با توجه به این که مربیان دو تیم اندیشه‌های تهاجمی دارند فوتبال جذابی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: سایپا در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و مجید جلالی با تلفیق جوانی و تجربه تیم ما را مسیر موفقیت قرار داده است از طرفی بیت الله رضایی مدیر عامل باشگاه با پرداخت بخشی از قرار داد بازیکنان روحیه آنها را افزایش داده و امیدواریم زحمات بازیکنان و کادر فنی در تمرینات باکسب نتیجه‌ای مناسب همراه شود.

 حاجیلو در مورد حس خود از تقابل با استقلال بیان کرد: همه ایران از تعصب و عشق من به استقلال اطلاع دارند حسی که از نوجوانی با من همراه بوده و درحال حاضر نیز ادامه دارد اما شرایط فوتبال حرفه‌ای ایجاب می‌کند تمهیدات خود را نسبت به سایپا که از بین آن همه پیشکسوت من را به عنوان سرپرست خود انتخاب کرده با تمام وجود انجام دهم بنابراین وظیفه دارم برای موفقیت سایپا تمام تلاش خود را به کار گیرم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در مورد درخشش مهدی رحمتی در هفته های اخیر لیگ برتر و جام حذفی بیان کرد: رحمتی از لحاظ فنی و اخلافی جز بهترین دروازه‌بانان ایران است درواقع همه خصوصیات بارز دروازه‌بانان بزرگ در رحمتی جمع شده و وی هرچه پا به سن می‌گذارد بهتر می‌شود مهاجمان سایپا به طور حتم کار سختی مقابل این دروازه‌بان بزرگ دارند اما باید تمام تلاش و تمرکز خود را برای باز کردن دروازه استقلال به کار بگیرند.

وی افزود: امیدوارم شانس در این بازی دخالت چندانی نداشته باشد و هر تیمی که لیاقت بیشتری برای پیروزی دارد با برد زمین مسابقه را ترک کند. رقم خوردن نتیجه بازی بر اساس احتمالات و از روی اتفاق رقم بخورد نتیجه زحمات مربیان نادیده گرفته می‌شود.

حاجیلو ادامه داد: بازگشت جواد نکونام به ترکیب سایپا می‌تواند در بهبود عملکرد سایر بازیکنان در دیدار مقابل استقلال مؤثر بوده و تجارب وی کمک حال تیم ما در این بازی حساس باشد.

سرپرست تیم فوتبال درباره حضور کادر فنی تیم ملی در تمرین این تیم اظهار کرد: به هر حال حضور کادر فنی تیم ملی در تمرینات برای شناخت بیشتر آنها از بازیکنان و اطلاع از وضعیت آماده سازی تیم‌ها مؤثر است و من این موضوع را به فال نیک می‌گیرم.

حاجیلو در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نیست که کارلوس کی‌روش هم در تمرینات باشگاه‌ها شرکت کند اظهار داشت: به طور حتم اگر خود کی‌روش در تمرینات حضور یابد از دو جهت این موضوع تأثیر بیشتری دارد اولاً توانمندی مربیان ایرانی به سرمربی تیم ملی ثابت می‌شود و وی از نزدیک با کار فنی مربیان کشور آشنا می‌شود، ضمن اینکه برخی شاید بازیکنان جوان تیم‌ها در این بازدید نظر سرمربی تیم ملی را برای حضور در اردو جلب کنند.

وی ادامه داد: از طرفی در جریان بازدید کی‌روش از تمرینات تعامل وی با مربیان ایرانی بیشتر شده و دو طرف در جریان کمبودها قرار می‌گیرند و با همفکری برای حل مشکلات چاره اندیشی می‌کنند بیشترین انتقادات مربیان ایرانی از کی‌روش به دلیل عدم نزدیکی آنها است و اگر به سرمربی تیم ملی تعامل بیشتری با مربیان لیگ برتر داشته باشد نوع تفکر آنها نسبت به هم تغییر می‌یابد، این اتفاق در زمان حضورم در پیکان بین کی‌روش و حمید درخشان افتاد و انتقادات سرمربی اسبق پیکان از سرمربی تیم ملی پس از حضور وی در تمرینات کاهش پیدا کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ورزشی ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.