جلالی:

حضور نکونام حساسیتی را ایجاد نمی کند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: خوشحالم در تیمی فعالیت می‌کنم که تمامی بازیکنانش برای پیروزی می‌جنگند.

حضور نکونام حساسیتی را ایجاد نمی کند
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران بیان کرد: خیلی خوشحالم که در تیم سایپا فعالیت می‌کنم، این تیم و بازیکنانش بسیار خوب هستند و از لحاظ اجتماعی، فرهنگی و ورزش نیز می‌توانند الگوی دیگران باشند.

وی درباره دیدار مقابل استقلال تهران بیان کرد: با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را از خود ارائه دهیم و با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم.

حامد فلاح‌زاده و وحید اسماعیل‌بیگی را در این دیدار در اختیار نخواهیم داشت و تمام تلاشمان را می‌کنیم با در اختیار داشتن دیگر بازیکنان استقلال را شکست دهیم.

سرمربی سایپا درباره تیم استقلال بیان کرد: در پیش از آغاز دیدارمان در هر هفته به طور دقیق حریف را ارزیابی می‌کنیم و با شناخت نقاط ضعف و قدرتشان به مصاف این تیم می‌رویم و باید این نکته را نیز بگویم،شناخت خوبی را از استقلال داریم و با تمام توان به مصاف این تیم می‌رویم.

جلالی درباره حساسیت این دیدار به علت حضور نکونام گفت:بازیکنی که هفت سال در اروپا بازی کرده است و پیش از 140 بازی ملی نیز در کارنامه‌اش دارد. نمی‌تواند به دلیل حضور یکی دوساله در تیمی حساسیت ویژه‌ای روی این دیدار ایجاد کند.

نکونام بازیکن با تجربه‌ای است و با تمام توان به مصاف استقلال می‌رود.

وی درباره اینکه آیا بهتر نیست کی‌روش در تمرینات باشگاه‌ها حضور پیدا کند، گفت: به طور کلی حضور کادر فنی در باشگاه‌ها و اینکه تیم‌ها روی چه تمریناتی بیشتر تاکید می‌کنند کار خوبی است.

اما وقتی نفر اول تیم ملی مستقیم روی تمرینات نظاره‌گر باشد مطمئن هستم بیشتر روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد، اما کادر فنی نیز حکم چشمان کی‌روش را دارند و حضور آن‌ها فرقی نمی‌کند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار