آذرنیا: گسترش در مصاف تیم‌های بزرگ نتایج قابل قبولی می‌گیرد

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: تیم فوتبال گسترش فولاد ثابت کرده است که در مصاف با تیم‌های بزرگ نتایج خوبی می‌گیرد.

حسن آذرنیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی با سپاهان اظهار کرد: بازی سختی پیش‌رو داریم و با آمادگی به مصاف حریف اصفهانی خود می‌رویم.

وی در ادامه افزود: برد این دیدار از هدف ما بوده و برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

آذرنیا در خصوص تیم فوتبال سپاهان اصفهان عنوان کرد: تیم فوتبال سپاهان از تیم‌های خوب و قدیمی کشورمان است که نتایج درخشانی در زمین مسابقه کسب می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد ادامه داد: سپاهان اصفهانی دارای مدیریت، سرپرستی و کادر فنی خوب بوده که بازیکنان خوبی را در اختیار دارد این تیم برای امتیاز به تبریز می‌اید و هدفی جز برد ندارد.

وی اضافه کرد: سپاهان نشان داده که نتایج مطلوبی را به دست آورده است و فردا نیز با تمام قوا به تبریز می‌آید.

آذرنیا با اشاره به شرایط تیمش گفت: البته تیم ما نیز ایده‌آل است و در زمین خودمان خوب بازی کرده و برای کسب نتایج لازم به میدان می‌‌رویم.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد اذعان کرد: ما در طول هفته تمرینات منظمی را برگزار کردیم و اکنون در آمادگی کامل به سر می‌بریم و بازی با استقلال خوزستان را به فراموشی سپرده‌ایم.

وی در خصوص شکایت گسترش از داور مسابقه استقلال خوزستان و جوابیه کمیته داوران گفت: البته ما اعتراض کرده بودیم و شکایتی در کار نبود و می‌دانستیم که جوابی دریافت نمی‌کنیم فقط هدف ما از اعتراض جلوگیری از اشتباهات داوران در بازی‌های بعدی تیم است.

آذرنیا یادآور شد: ما در بازی فردا محروم و مصدوم نداریم و با تمام قوا به صاف سپاهان می‌رویم و امیدوارم با برد در این دیدار خانگی بتوانیم به جایگاه واقعی خود دست یابیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار