آذرنیا: یک امتیاز هم مقابل پرسپولیس قابل قبول است

سرپرست گسترش فولاد تبریز گفت: اگر حتی با یک امتیاز، بازی مقابل پرسپولیس را به پایان برسانیم نتیجه قابل قبولی به دست آورده ایم.

حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است، کادر فنی خوبی دارد و با مدیریت کارآمد در این تیم در متحول شده است.

وی در ادامه افزود : از زمانی که برانکو به تیم پرسپولیس آمده، این تیم خوب و اصولی فوتبال بازی می کند و هواداران آن از نحوه بازی کردن تیمشان رضایت دارند، در واقع با حضور وی این تیم متحول شده است .

آذرنیا ادامه داد: البته گسترش هم تیم کوچکی نیست و جو خوبی در این تیم حاکم است، رمز موفقیت در این تیم همدلی و هدفمند بودن تیم است .

سرپرست گسترش فولاد تبریز گفت: هماهنگی بین کادر مدیریت با سرمربی تیم و در راس همه مالک باشگاه باعث شده تا این تیم در مسیر موفقیت قرار گیرد، کمالوند به لحاظ فنی و ایجاد دوستی تیم را به آرامش نسبی رسانده است .

وی بیان کرد : هدف برنده شدن در مصاف پرسپولیس است و به طور حتم با کسب امتیاز کامل به تبریز برمی گردیم و اگر هم با تک امتیاز بازی را به اتمام رساندیم در مصاف تیم بزرگی چون پرسپولیس نتیجه قابل قبولی به دست آورده ایم .

آذرنیا افزود: گسترش در دوره های قبلی صعود به لیگ همیشه دغدغه سقوط را احساس می کرد، ولی اکنون تنها هدفش نزدیک شدن به صدر جدول است که باید گفت نشان از درایت کادر فنی مدیریتی و مالک باشگاه است .

سرپرست گسترش فولاد عنوان کرد :ما پتانسیل کسب سهمیه را داریم و برای بدست آوردن آن تلاش می کنیم، امیدوارم روز به روز عملکرد گسترش برای رسیدن به هدفش که موفقیت است قابل قبول شود .

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار