شاهزاده‌ای که شانس را از «لوک خوش‌شانس» ربود

سینما سپاهان اصفهان با فروش بلیط «بازگشت لوک خوش‌شانس»، فیلم سینمایی «شاهزاده روم» را برای مردم به نمایش می‌گذارد.

مجید کاشی‌فروشان کارگردان فیلم سینمایی «لوک خوش‌شانس» در مورد اکران پرحاشیه اثرش در سینما‌های اصفهان به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «بازگشت لوک خوش‌شانس» نخستین فیلم سینمایی اصفهان است که پس از سه سال تولید آن به پایان رسید و از اواسط آبان اکران آن در سینما‌های اصفهان و دیگر شهر‌ها آغاز شد.

وی افزود: این فیلم سینمایی که در بخش خصوصی تهیه و تولید شده، متأسفانه با مشکلاتی در خصوص اکران مواجه شده که هیچ نهادی پاسخگوی این ناهماهنگی‌های به وجود آمده نیست.

کاشی‌فروشان در ادامه به مشکلات پیش آمده اشاره کرد و گفت: طبق قراردادی که با سینما سپاهان اصفهان جهت نمایش فیلم بستیم، قرار شد که «بازگشت لوک خوش‌شانس» در این سینما اکران شود؛ اما چند روز پس از نمایش فیلم با وجود اینکه سر در سینما مزین به بنر تبلیغاتی فیلم ما بود و مردم جهت دیدن این اثر بلیط تهیه می‌کردند، اما در زمان نمایش فیلم سینمایی «شاهزاده روم» اکران می‌شد و این حرکت علاوه بر اینکه مردم را دچار سردرگمی می‌کرد، بی‌تعهدی مدیر سینما را نیز به همراه داشت.

وی اظهار داشت: بار‌ها و بار‌ها نسبت به این حرکت اقداماتی صورت دادیم که متأسفانه تا به امروز هیچ کسی پاسخگو نبوده و مدیر سینما هم جوابگوی تلفن‌های ما نیست. این فیلم سینمایی که در بخش خصوصی و با هزینه‌ای 450 میلیونی تولید شده و نخستین فیلم سینمایی اصفهان است، متأسفانه با چنین برخورد‌های غیر حرفه‌ای روبرو شده است.

وی تصریح کرد: در راستای این عملکرد ناشایست به وزارت ارشاد اسلامی هم شکایت کردیم که همچنان در حال پیگیری هستند؛ ولی جوابی و یا حرکتی در خصوص این مشکل صورت نگرفته است و روز‌های اکران این اثر در حال گذر است.

این کارگردان در ادامه در خصوص ساخت شهرکی مستقل عنوان کرد: برای ساخت این اثر اقدام به ساختن شهرک مستقلی کردیم و هزینه‌های بسیاری صرف تولید شده که اگر اکران به درستی صورت نگیرد، ضرر‌های بسیاری به ما وارد خواهد شد که قابل جبران نیست. 

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که مسئولان امر برای رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام دهند و مانع از ضرر‌های آتی نسبت به فیلم سینمایی «بازگشت لوک خوش‌شانس» شوند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.