کرمانشاه؛

آمادگی کرمانشاه برای اعزام ناوگان حمل و نقل خود به ایلام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه از آمادگی خود برای اعزام تمام ناوگان حمل و نقل استان به ایلام در صورت اعلام نیاز این استان در زمان بازگشت زائرین اربعین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهمن خسروانی گفت: با اشاره به وجود 300 دستگاه اتوبوس، 1700 دستگاه مینی‌بوس و 1200 دستگاه خودروی سواری کرایه در سطح استان، گفت: با توجه به موج بازگشت زائرین اربعین از اواخر هفته جاری، این آمادگی را داریم تا هر تعداد از ناوگان خود را که استان ایلام درخواست کند در اختیار این استان قرار دهیم.

وی اظهار کرد: حتی این آمادگی وجود دارد که تمام سفرها را در استان لغو کرده و تمام ناوگان خود را به مدت یک یا دو روز در اختیار زائرینی که ازاستان ایلام بر می گردند،قرار دهیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه، تصریح کرد: در حال حاضر آمادگی خود را برای در اختیار قرار دادن ناوگان حمل و نقل به استان ایلام اعلام کرده‌ایم.

خسروانی در پایان از تشکیل کمیته زیرساخت حمل و نقل و سوخت اربعین حسینی به مدیریت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان خبر داد و اظهار کرد: در این کمیته 30 نفر در 13 شیفت بحث حمل و نقل زائرین و تامین سوخت ناوگان را رصد می‌کنند.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.