قم؛

اعزام 2000 مبلغ در دهه آخر ماه صفر به سراسر کشور

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: تاکنون بیش از 2 هزار مبلغ از استان قم ثبت نام کرده‌اند و در مناطق مختلف سراسر کشور به نشر علوم دینی می‌پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام احمد شعبانی  با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه اعزام اعزام 2000 مبلغ در دهه آخر ماه صفر به سراسر کشورمبلغ به مناطق مورد نیاز کشور در دهه آخر ماه صفر، بیان کرد: اداره‌کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف در این ایام اقدام به اعزام مبلغان توانمند از حوزه علمیه قم به سراسر کشور می‌کند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص  برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای اعزام مبلغ به مناطق محروم کشور،اظهار کرد : تاکنون بیش از 2‌هزار مبلغ از استان قم ثبت نام کرده‌اند و کار ثبت نام نیز تداوم دارد که پیش بینی می‌شود به این تعداد اضافه شود.

شعبانی با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در دهه آخر ماه صفر، گفت: در برخی از بقاع مبترکه شاخص کشور خیمه‌های معرفت برپا می‌شود که پاسخگویی به شبهات دینی، سخنرانی‌های چند رسانه‌ای، مشاوره در زمینه‌های فرهنگی و دینی از جمله موضوعاتی است که توسط مبلغان در خیمه های معرفت مطرح می شود.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: به تمامی استان‌ها اعزام مبلغ صورت می‌گیرد و براساس وسعت و تعداد بقاع متبرکه مبلغ اعزام می‌شوند وهرمقدار که تقاضا بدهند بر اساس آن مبلغ اعزام می‌کنیم، بیشترین اعزام‌ها به استان‌های تهران، بوشهر، فارس، کرمانشاه و اصفهان صورت می‌گیرد.

شعابی در پایان بیان کرد: کتاب مشکات که در زمینه زندگی ائمه (ع) است برای مبلغان تهیه شده که دارای مباحث دینی و فرهنگی است همچنین کتاب استفتائات وقفی رهبر معظم انقلاب در اختیار مبلغان قرار می‌گیرد تا مسائل موقوفات جدیدی که توسط مردم مطرح می‌شود توسط این مبلغان رفع شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: قم ، اعزام ، مبلغان ، دهه ، آخر ، صفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.