باشگاه‌ هامباربی از استقلال تهران به عنوان یکی از محبوب‌ترین تیم‌های ایران، آسیا و اروپا برای انجام دیداری دوستانه در فروردین سال آینده دعوت کرد.

دعوت نامه سوئدی‌ها برای آبی پوشان تهرانیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هر هفته برای رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل جلسه می‌دهند اما جلسه این هفته اعضای هیات مدیره آبی‌ها به دلیل بازی روز دوشنبه تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر و ایام اربعین حسینی برگزار نخواهد شد. از همین رو اعضای هیات مدیره استقلال این هفته جلسه‌ای را برای رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل نمی‌دهند.

خداحافظی آقای حاشیه با استقلالی‌ها

کرار جاسم محمد بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز با دریافت رضایت نامه خود برای همیشه از استقلالی‌ها جدا می‌شود.

این بازیکن که از ابتدای فصل با حواشی متعددی رو به رو بود با دریافت رضایت نامه خود از استقلال جدا می‌شود تا از این رو نیز استقلال بدون  حواشی به بازی‌های خود در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی ادامه دهد.

دعوت نامه سوئدی‌ها برای آبی پوشان پایتخت

همانطور که میدانیم از یکی دو ماه گذشته بحث رفتن آبی پوشان پایتخت برای انجام بازی دوستانه به سوئد در ماه فروردین کلید خورده بود و بر همین اساس سایت باشگاه هامباربی نیز از تیم استقلال تهران برای انجام دیدار دوستانه در تاریخ 25 مارس سال آینده میلادی‌ (5 فروردین 1395) در ورزشگاه (تله آره نا 2) دعوت کرده است.

در این گزارش البته عنوان شده هدف کلی باشگاه سوئدی دعوت از تیم‌های بزرگ و محبوب جهان است که خیل عظیم تماشاگر خانگی را دارند.

در بخش دیگر این گزارش در سایت هامباربی همچنین عنوان شده استقلال تهران، هم اکنون صدرنشین لیگ حرفه‌ای ایران است که پیش‌تر 8 مرتبه فاتح آن شده و 2 عنوان نخست لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار دارد. استقلال به عنوان یکی از محبوب‌ترین تیم های باشگاهی آسیا با حدود 20 میلیون هوادار در ایران، اروپا و سوئد مطرح است.

تمرین آبی پوشان پایتخت

بازیکنان تیم فوتبال استقلال، امروز آخرین تمرین خودرا قبل از رویارویی مقابل تیم سایپا در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر انجام خواهند داد.

تمرینات استقلالی‌ها پشت درهای بسته و بدون حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار خواهد شد.

دیدار دو تیم استقلال و سایپا روز دوشنبه 9 آذر ساعت 17:20 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

محمدرضا خرسندنیا بازیکن تیم فوتبال استقلال نیز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا نمی‌تواند آبی پوشان را در دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر همراهی کند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار