اردبیل؛

فعالیت 25 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در استان اردبیل

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر 25 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ یونس ممی‌زاده در جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل گفت: در حال حاضر 25 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که 11 مرکز مربوط به برادران، 4 مرکز مربوط به خواهران و 10 مرکز نیز به صورت دو منظوره فعالیت می‌کنند.

وی گفت: 174 کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در استان اردبیل برگزار شده که در این راستا مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل توانسته بیش از یک هزار و 200 دوره آموزشی در سال برگزار کند و 195 آموزشگاه نیز به صورت آزاد در استان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه آموزش‌های ارائه شده مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش‌های صنعت، خدمات کشاورزی، فرهنگ و هنر و فناوری راهبردی است، گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی آموزش‌های اساسی را در برنامه خود قرار داده است.

ممی زاده در ادامه تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در استان نیازمند ارائه آموزش‌های نوین و کاربردی به تولیدکنندگان و کارآفرینان است که برای این امر نیز مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برنامه‌های راهبردی و منظمی را تدارک دیده تا شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی به صورت همه‌گیر در منطقه باشیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.