نائینی:

هفته بعد مشکلاتمان حل نشود از لیگ کنار می‌رویم

سرمربی تیم والیبال گوهر کویر زاهدان اظهار کرد: اگر مشکلات مالی تیم‌مان تا دیدار هفته بعد حل نشود از لیگ والیبال کنار گذاشته ‌خواهیم شد.

هفته بعد مشکلاتمان حل نشود از لیگ کنار می‌رویم

اصغر نائینی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دلایل لغو دیدار این هفته تیم گوهر کویر مقابل متین صالحین ورامین گفت: متاسفانه باشگاه در تامین هزینه‌های سفر بازیکنان به ورامین دچار مشکل شد و به همین دلیل بازیکنان نتوانستند برای حضور در این دیدار آماده شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر من به همراه برخی مسئولان تیم به فدراسیون والیبال آمده‌ایم تا مشکلات را با مسئولان فدراسیون و شخص داورزنی در میان بگذاریم.

نائینی با بیان این مطلب که استانداری سیستان و بلوچستان به وعده‌هایی که داده بود عمل نکرد، خاطر نشان کرد: در صورتی که مشکلات مالی باشگاه تا هفته آینده برطرف نشود و نتوانیم برای دیدار با آلومینیوم هرمزگان به بندر عباس برویم به دلیل شرکت نکردن در دو بازی پیاپی بر طبق قوانین سازمان لیگ از لیگ برتر والیبال کنار گذاشته خواهیم شد.

سرمربی تیم گوهر کویر زاهدان در پایان و در تشریح شرایط بد تیمش اظهار کرد: متاسفانه باشگاه به هتل محل اقامت بازیکنان شهرستانی بدهکار است و تهدید کرده‌اند که اگر بدهی‌ها پرداخت نشود بازیکنان را از هتل بیرون خواهند کرد، از طرفی تیم به شرکت هواپیمایی هم بدهکار است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: والیبال ، زاهدان ، کویر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار