مظلومی: از صحبت در خصوص کرار خسته شده‌ام

سرمربی استقلال پیش از بازی مقابل ‌سایپا گفت: از صحبت در خصوص کرار خسته شده‌ام و دیگر نظری ندارم.

مظلومی: از صحبت در خصوص کرار خسته شده‌ام

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربی آبی‌های پایتخت در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سایپا به اصحاب رسانه گفت: فردا مقابل سایپا یک ماراتن و یک جدال دیگر را پیش رو داریم و بعد از مصاف 120 دقیقه‌ای مقابل نفت تهران در جام حذفی بازیکنان ریکاوری کردند تا آماده بازی شوند.

وی در ادامه افزود: سایپا مربی و بازیکنان بزرگی دارند و فوتبال خوبی انجام می‌دهند، نباید فراموش کرد که ما هم استقلال هستیم و برای کسب 3 امتیاز تلاش می‌کنیم و همچنین تلاش داریم در صدر جدول حضور داشته باشیم.

مظلومی در ادامه افزود: شناخت خوبی از نقاط ضعف و قدرت سایپا داریم و به امید خدا بچه‌ها با همتی که دارند بتوانیم پیروز شویم.

وی در ادامه اظهار داشت: در این 3، 4 روز یعنی بین بازی مقابل نفت تهران و ‌سایپا تلاش بر آن بود تا ریکاوری خوبی داشته باشیم و احتمالاً در بازی فردا تغییراتی هم خواهیم داشت.

وی در خصوص جدایی کرار عنوان کرد: از صحبت در خصوص کرار خسته شدم و نظری ندارم .

مظلومی در خصوص بازیکنان ‌مصدومش هم گفت: محمدرضا خرسندنیا و امین حاج محمدی معلوم نیست که به بازی فردا می‌رسند یا خیر و باید صبر کرد.

مظلومی در خصوص جانشین کرار هم گفت: در نیم فصل ‌بازیکنی را جانشین کرار خواهیم کرد.

همچنین مظلومی در خصوص بازگشت رحمتی به تیم ملی اظهار داشت: امیدوارم کی‌روش مشکلات گذشته را فراموش کند و رحمتی را دعوت کند.

وی در انتها در خصوص تقابل استقلال و ‌نکونام هم گفت: ما با تیم ‌سایپا تقابل داریم و با تمام احترامی که برای مجموعه ‌سایپا قائل هستیم ‌نکونام هم عضوی از این باشگاه است و ما با وی تقابلی نداریم. 

انتهای پیام/


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار