با فرا رسیدن اربعین حسینی برنامه «پنجره‌ای برای تماشا» با بخش‌هیا ویژه‌ای بر روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

نوشین رهگذر تهیه‌کننده برنامه «پنجره‌ای برای تماشا» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ویژه برنامه اذان گاهی گفت: این برنامه ترکیبی است که در روز چهارشنبه با فرا رسیدن ایام سوگواری ایام سوگواری اربعین حسینی با بخش‌های ویژه‌ای چون «خاک»، «اربعین دیدار» و ... به بازخوانی فرهنگی قیام، ایثار، شهادت، رخداد‌های کربلا و اهداف امام حسین (ع) می‌پردازد.

وی در ادامه بیان کرد: ویژه برنامه اذان‌گاهی رادیو تهران با بیان آرزوی دیدار شهدای 8 سال دفاع مقدس و باز شدن مسیر کربلای امام حسین (ع) با زبان ساده روایتی متفاوت را از اهداف و قیام امام حسین (ع) بیان خواهد کرد.

تهیه‌کننده برنامه «چراغ» افزود: سعی کردیم سوره و آیاتی را برای بخش اذان‌گاهی انتخاب کنیم که بی‌ربط به واقعه عاشورا نباشد تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.

رهگذر در خصوص برنامه اذان‌گاهی «پنجره‌ای برای تماشا» اظهار داشت: از همان ابتدا سعی کردیم با زبان ساده، آموزه‌های دینی، اخلاق و فضایل مذهبی و اسلامی را در قالب نمایش، روایت‌های ساده مطرح کنیم. شاید همین وجه تمایز «پنجره‌ای برای تماشا» با دیگر برنامه‌های اذان‌گاهی باشد.

وی در پایان یادآور شد: برنامه «پنجره‌ای برای تماشا» ویژه اربعین حسینی روز چهارشنبه از ساعت 11/35 تا 12/20 دقیقه به گویندگی سید یوسف رحیمی، روایت مهدی مجنونی، لیلا میرمحمدی آذر، کارشناسی مهدی رستمی، به قلم مریم چوپانی، لیلا میر‌محمدی آذر، زینب فلاحی به روی آنتن رادیو تهران می‌رود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار