یاسوج ؛

طرح پایداری شبکه برق گچساران امسال بهره برداری می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح پایداری شبکه برق در گچساران تا پایان امسال بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج داود راهزادی افزود: این خط دو مداره به طول هشت کیلومتر از میدان سرباز شهر دوگنبدان تا سه راهی روستای سراب ننیز اجرا می شود.

وی اظهار کرد: این طرح با هدف تقویت و پایداری شبکه برق به ویژه برای پمپاژ های آب کشاورزی در منطقه امامزاده جعفر اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اصلاح و بهسازی شبکه های برق روستایی، توسعه شبکه و برق رسانی و احداث روشنایی درمعابر روستایی از اولویت های شرکت توزیع نیروی برق در این استان است.

وی اظهار کرد: برای تحقق این امر امسال معابر 90 روستای کهگیلویه و بویراحمد روشن شده که 30 روستای آن در شهرستان های باشت و گچساران بوده است.

وی اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار، تا پایان سال آینده مشکلات روشنایی معابر همه روستاهای این دو شهرستان برطرف خواهد شد.
وی عنوان کرد: نقشه روشنایی معابر بسیاری از روستاهای پرجمعیت استان تهیه شده و در ماه های باقی مانده سال بخشی از پروژه های پیش بینی شده به اجرا گذاشته می شود.

وی گفت: 761 روستای بالای 20 خانوار در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که همه آنها از نعمت برق بهره مند هستند.

214 هزار مشترک برق در این استان وجود دارد که از این تعداد 183 هزار مشترک خانگی و سایر آنها تجاری، صنعتی، کشاورزی و عمومی هستند.

کهگیلویه و بویراحمد 129 هزار مشترک برق شهری و 85 هزار مشترک روستایی دارد.

شهرستان های گچساران و باشت با 150 هزار نفر جمعیت و بیش از 40 هزار روستا نشین در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام /ت
برچسب ها: طرح ، پایداری ، شبکه ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.