لیگ برتر پینگ پنگ؛

رعد پدافند هوايی نبرد ملی پوشان را باخت

مهم ترين بازی هفته اول ليگ برتر تنيس روی ميز باشگاههای ايران، با پیروزی یاران نیما عالمیان برابر یاران نوشاد به پایان رسید.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در این دیدار كه در آكادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار شد ، حضور اكثر ملی پوشان در تركیب دو تیم حساسیت خاصی به این بازی بخشید و در مجموع آمادگی بهتر ملی پوشان پتروشیمی عامل اصلی برد آنان در بازی امروز بود .

پتروشیمی كه در این فصل فرهادی را جانشین پیمان حسنی در روی نیمكت كرده است با جذب ملی پوشان سال گذشته دانشگاه آزاد ( نیما عالمیان ، افشین نوروزی و میعاد لطفی ) و جذب مهران احدی بازیكن سابق تیم ملی و حفظ عارف احمدی فر در دیدار نخست بسیار درخشان ظاهر شد و به لطف دو برد نیما عالمیان و افشین نوروزی و تك پیروزی های لطفی و احمدی فر در بازی های انفرادی موفق به شكست 6 بر 3 تیم قدرتمند و تازه وارد رعد پدافند هوایی خاتم الانبیاء شد .

تیمی كه ملی پوشان سربازی چون نوشاد عالمیان و پوریا عمرانی را در كنار آرمان حاجی ئی ، محسن خطیون ، محمد اصلمند به میدان تیم پتروشیمی فرستاد و علی رغم دو برد بازی اول دو نفره با زوج نوشاد عالمیان و محسن خطیون و همچنین پوریا عمرانی مقابل عارف احمدی فر و پیروزی نوشاد برابر مهران احدی در نهایت مغلوب میهمان جنوبی خود شد .

در این میان شكست نوشاد عالمیان مقابل افشین نوروزی كه این روزها در شرایط خوبی بسر میبرد ، تمامی برنامه ها و معادلات تیم میزبان را تا حدود زیادی به هم ریخت .  

از بازی های هفته اول تنها بازی دانشگاه آزاد اسلامی تهران و شهرداری تبریز به دلیل بموقع نرسیدن بازیكنان چینی نماینده تبریز با تعویق همراه شد . سرداوری هر دو دیدار هفته اول با علیرضا حجازیان بود و احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون و تنی چند از پیشكسوتان از جمله امیر میرصادقی و تعدادی از علاقمندان تنیس روی میز این بازی ها را از نزدیك تماشا كردند .

نتایج بازی های دو تیم ( نام اعضای پتروشیمی اول آمده است )

بازی دو نفره : نوروزی و لطفی 2 – نوشاد عالمیان و خطیون 3
عارف احمدی فر صفر – پوریا عمرانی 3
نیما عالمیان 3 – محمد اصلمند صفر
مهران احدی 2 – نوشاد عالمیان 3
افشین نوروزی 3- آرمان حاجی ئی یك
میعاد لطفی 3 – محسن خطیون یك
نیما عالمیان 3 – پوریا عمرانی 2
عارف احمدی فر 3 – محمد اصلمند 2
افشین نورزی 3 – نوشاد عالمیان یك

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار