احدی: فدراسیون پینگ پنگ بلاتکلیف مانده است

کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز گفت: فدراسیون هنوز توسط سرپرست موقت اداره می شود و هنوز خبری از رئیس منتخب در مجمع نیست.

احدی: فدراسیون پینگ پنگ بلاتکلیف مانده استمهران احدی ملی پوش سابق تیم ملی تنیس روی میز ایران در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: من لیگ جدید عضو تیم پتروشیمی بندر امام هستم که از تیم های خوب و ریشه دار در رشته تنیس روی میز محسوب می شود.
 
وی در ادامه افزود: خوشبختانه موفق شدیم در نخستین مسابقه خود در مقابل تیم رعد که از مدعیان قهرمانی است با اختلاف خوبی پیروز شویم.
 
بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام در خصوص تمریناتش گفت:هم تمرینات انفرادی دارم و هم تمرینات تیمی، بعد از انجام بازی دوممان که 22 آذر در مصاف با نماینده آبادان است راهی ماهشهر می شویم تا اردویی چند روزه داشته باشیم تا پس از آن در تاریخ 25 آذر به مصاف دانشگاه آزاد می رویم.
 
مهران احدی در ادامه و در مورد تاثیرات تاخیر صدور حکم علی قارداشی رئیس جدید فدراسیون عنوان کرد:همه می دانیم فدراسیون بلاتکلیف است زیرا با سرپرست اداره می شود و حتی با وجود  این که رئیس جدید مشخص شده هنوز حکمی در این خصوص صادر نشده است و به همین دلیل با توجه به در پیش بودن مسابقات جهانی مالزی و انتخابی المپیک زمان کمی وجود خواهد داشت تا برنامه ریزی های لازم انجام شود.
 
وی در ادامه افزود: به طور مثال یکی از مشکلات تاخیر در صدور حکم رئیس جدید، همین مسابقات لیگ است زیرا این تاخیر باعث می شود تا آسیب جدی به باشگاه ها رسیده شود از جمله آن می توان به این موضوع اشاره کرد که زمان کمی پس صدور حکم وجود دارد و فشار مسابقات معمولا در آخر سال زیاد است مانند مسابقات دهه فجر، انتخابی المپیک و مسابقات جهانی و همین مسائل باعث آسیب جدی  برای مسابقات لیگ می شود.
 
احدی در انتها در خصوص تصمیم کمیته فنی برای انتصاب نوشاد عالمیان اظهار داشت: من تابع نظرات دوستان و قوانین هستم ولی به نظرم همواره باید چنین قوانین و تصمیماتی پیش از انجام و برگزاری مسابقات گرفته شود.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: احدی ، پینگ پنگ ، تنیس رو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار