احتمال صدور حکم بعد از یک ماه

یک ماه از انتخابات فدراسیون تنیس‌‌روی میز می‌گذرد و این در حالی است که رییس جدید آن هنوز حکمی دریافت نکرده است.

احتمال صدور حکم بعد از یک ماهبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نزدیک به یک ماه از انتخابات تنیس‌روی میز و انتخاب مهرداد علی قارداشی به عنوان رییس جدید فدراسیون می‌گذرد.

فدراسیون تنیس‌روی میز که بعد از دوره محمد زارع پور به دست احمد سعادتمند به عنوان سرپرست موقت افتاد. همچنان به همین صورت اداره می‌شود و سعادتمند با وجود گذشت یک ماه از برگزاری انتخابات همچنان مسئولیت هدایت فدراسیون را برعهده دارد.

این در حالی است که این اتفاق و تاخیر در صدور حکم رییس جدید آسیب‌های زیادی را به این رشته وارد کرده و وارد می‌کند. از جمله آن‌ها می‌توان به این موضوع اشاره کرد که مسابقات جهانی مالزی که به صورت تیمی از شانزدهم اسفند برگزار می‌شود و پس از آن هم مسابقات انتخابی المپیک، پیش روی پینگ‌پنگ بازان است.

کمی که دقت می‌کنیم متوجه می‌شویم در حالی که زمان زیادی تا مسابقات المپیک باقی نمانده به هیچ وجه این موضوع اهمیت ندارد که چگونه می‌خواهیم در این مسابقات حاضر شویم؟ شاید حداقل انتظاری که از ملی‌پوشان پینگ‌پنگی وجود داشته باشد کسب حداقل 2 سهمیه برای المپیک باشد ولی چگونه می‌توان به این امر دست یافت آن هم زمانی که هنوز وضعیت فدراسیون مشخص نیست؟ برنامه‌ای هم به آن صورت که باید و شاید ریخته نشده و عملا روش و شیوه به گونه‌ای است که خودمان تلاش می‌کنیم تا موفق نشدیم، سهمیه نگیریم و مقامی هم به دست نیاوریم. به هر صورت براساس شنیده‌ها احتمال صدور حکم مهرداد علی قارداشی  در این هفته وجود دارد و براساس گفته برخی رییس جدید فدراسیون تنیس‌روی میز بعد از یک ماه عهده دار مسئولیتش می‌شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار