شهرکرد؛

درمان رایگان بیش از 1800 نفر در نقاط محروم چهارمحال و بختیاری

بیش از 1800 نفر از مردم نقاط محروم استان چهارمحال و بختیاری در هفته بسیج، به طور رایگان درمان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرپرست بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری، از درمان رایگان بیش از 1800 بیمار به مناسبت هفته بسیج در نقاط محروم این استان خبر داد.

مهراب شفیعی گفت: اعزام تیم های عمومی، درمانی و آموزشی، بهداشتی و فرهنگی به مناطق محروم از سوم آذر و همزمان با هفته بسیج به روستاهای سردشت، ده کهنه، ده زیر، امامزاده و چیلته آغاز که 778 نفر از نیازمندان از خدمات رایگان کانون بسیج جامعه پزشکی بهره مند شدند.

وی، اعزام تیم های بسیج جامعه پزشکی در تاریخ چهارم آذر به روستاهای حاشیه شهرستان شهرکرد و مهدیه را از دیگر برنامه های این سازمان در هفته بسیج برشمرد که 496 نفر از خدمات پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما و تیم های آموزشی بهداشتی و فرهنگی به همراه داروی استفاده کردند.

شفیعی گفت: 568نفر نیز از خدمات متخصصین چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، پزشک های عمومی و پیراپزشکان بسیج جامعه پزشکی در روستاهای حیدری، پهنا و آزادگان شهرستان بن در هفته بسیج بهره مند شدند.

وی، ویزیت رایگان بسیجیان در مطب های شخصی پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی در روزهای چهارم و پنج آذر، برپایی خیمه های سلامت در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان در ششم آذر، ویزیت و مشاوره دانش آموزان مناطق محروم و تکمیل شناسنامه سلامت آنان در شهرستان های کوهرنگ، شهرکرد، لردگان و فارسان، مسابقه خاطره نویسی با عنوان بسیج و تبیین جایگاه بسیج، تجلیل از فعالان بسیجیان عرصه سلامت را از دیگر برنامه های گرامیداشت سالروز تشکیل ارتش بیست میلیونی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) برشمرد.

سرپرست بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته بسیج، 80 نفر از اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی نیز در شهرستان فارسان اقدام به اهدای خون کردند و همچنین در سارسر استان مراسم عطرافشانی و تجدید میثاق با امام و شهدا در گلزار شهدا برگزار شد.

شفیعی، گردهمایی حلقه های صالحین بسیج جامعه پزشکی و اعزام 30 نفر از اساتید بسیجی دانشگاه علوم پزشکی  به نشست اساتید بسیجی کشور در تهران را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در سازمان بسیج جامعه پزشکی استان عنوان کرد.

به گفته وی؛ 12 برنامه محوری به مناسبت هفته بسیج امسال در کانون های بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.