با توجه به اخباری که پیرامون باشگاه تراکتور سازی تبریز در حال جریان هست احتمال جدایی تونی اولیویرا از تراکتور و جود دارد و این خبر پس از مصاحبه مدیر عامل تیم بعد از بازی مقابل ملوان رنگ جدی تری به خود می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ گروه ؛سعید عباسی مدیر عامل تراکتور امروز در مصاحبه ای عنوان کرد که تصمیم گیری در مورد ماندن یا نماندن تونی بعد از جلسه روز چهارشنبه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: از قرار معلوم تونی با توجه به مشکلان خانوادگی تصمیم دارد تا از تیم جدا شود و با توجه به مصاحبه وی که چند روز پیش عنوان کرد از آمدن به تراکتور پشیمان هست این احتمال وجود دارد که مربی دیگری طی هفته آینده هدایت تیم تراکتور سازی را بر عهده بگیرد.

عباسی در خصوص ادامه همکاری تونی اولیویرا هم گفت: قبل از بازی آقای تونی نامه‌ای به من دادند و اعلام کردند که مشکل خانوادگی پیدا کرده‌اند که قرار شد تا چهارشنبه جلسه‌ای با حضور ایشان برگزار کنیم و اولیویرا در این جلسه که به نتیجه بازی ارتباطی نداشت، در مورد ادامه همکاری و همچنین مشکلات تیم نظرشان را به ما بگویند. مطمئنا نتیجه ادامه همکاری با آقای اولیویرا در این جلسه مشخص خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید چه کسی سکان هدایت سرخ پوشان تبریزی را برعهده خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.