تدبیری: حمایت‌ها زیاد شود، نوشادهای زیادی خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز کشورمان معتقد است اگر حمایت‌ها بیشتر شود بازیکنان مستعد زیادی در این رشته وجود دارند.

صمد تدبیری سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: اردویی توسط شورای المپیک آسیایی برای ارتقای سطح بازیکنان و مربیان در رشته های تنیس روی میز و دوو میدانی به هزینه خود فدراسیون آسیایی رده سنی نوجوانان برگزار شد که بازیکنان و مربیان فعال در آن دعوت شده بودند.
 
وی در ادامه افزود: این اردو در 12 روز تمرین و چهار روز مسابقه با حضور ورزشکاران و مربیان 24 کشور برگزار شد. کشورهای حاضر در این رقابت‌ها از کشورهای صاحب نامی چون کره جنوبی، چین، هند، مالزی و... تشکیل شده بود این اردو به درخواست رومان پولشه که یکی از مربیان به نام فدراسیون جهانی است برگزار شده بود.
 
وی در خصوص عملکرد احمدیان هم گفت: عملکرد احمدیان در تمرینات و مسابقات فراتر از انتظارات بود و مورد تشویق رومان پولشه قرار گرفت.
 
تدبیری در ادامه در خصوص اینکه چه آینده ای برای احمدیان پیش بینی می کند اظهار داشت:در 5 سال گذشته فدراسیون اردوی طولانی مدت شبانه روزی برای این رده سنی نداشته است و تمام اردوها کوتاه مدت بوده است ولی بازیکنان بنام و خوبی در کشور حضور دارند که اگر مورد حمایت قرار بگیرند می توانند نقش بسزایی در آینده پینگ پنگ کشور داشته باشند و می توانیم در آینده احمدیان‌های زیادی داشته باشیم.
 
وی در پایان افزود: تغییرات عمده‌ای که در فدراسیون به وجود آمده ما را امیدوار کرده است که به امید خدا بتوانیم با برگزاری برنامه‌های منظم و طولانی مدت نتیجه دلخواه را کسب کنیم، همین جا، جا دارد از تمام مربیان که در کشور زحمت می کشند تا امثال احمدیان‌ها را تربیت کنند تشکر کنم.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار