گزارش دیلی میل: عامل تیراندازی کالیفرنیا سال گذشته به عربستان سفر کرده بود

دیلی میل در گزارشی نوشت: به گفته مسئولان آمریکایی، عامل تیراندازی کالیفرنیا سال گذشته در سفر به عربستان سعودی، همسر اختیار کرد و به آمریکا بازگشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، مقامات آمریکایی اعلام کردند عامل تیراندازی کالیفرنیا سال گذشته در سفر به عربستان سعودی، همسر اختیار کرد و به آمریکا بازگشت. عامل تیراندازی در "سن برناردینو" دو هفته قبل از حادثه با همکار یهودی خود بر سر دین و مذهب اختلاف پیدا کرده بود. فاروق -- بیست و هشت ساله -- با "نیکلاس تالاسینوس" -- همکار یهودی خود -- به بحث و جدل پرداخت؛ نیکلاس نیز یکی از قربانیان حادثه برناردینو بوده است.
 
طبق گزارش های موجود، فاروق متولد آمریکاست؛ اما بعد از پیوستن به جریانات افراطی از طریق تلفن و شبکه های اجتماعی با یک عنصر تروریسم بین المللی ارتباط یافته است. هنوز معلوم نیست که آیا بحث و مجادله بین فاروق و همکار یهودی اش انگیزه این کشتار بوده باشد؛ اما مسئولان می گویند که فاروق با عصبانیت همکار خود را ترک کرده است.
 
به گفته مسئولان، فاروق سال گذشته در سفر به عربستان سعودی همسر اختیار کرد و به آمریکا بازگشت و با همراهی همسرش این حادثه مرگبار را رقم زده است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار