بختیار در دو راهی سرخ و آبی

بختیار رحمانی، در حال حاضر از دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس پیشنهاد دارد.

بختیار در دو راهی سرخ و آبی

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بختیار رحمانی پس از پایان دوران خدمت سربازی‌اش در نیم فصل، بازیکن آزاد محسوب می‌شود و قصد دارد از تراکتور سازی جدا و راهی یکی از دو تیم پایتخت نشین کشورمان شود.

رحمانی متولد اول مهر 1368 در کرمانشاه است و فوتبال خود ار از جوانان فولاد خوزستان در سال 1386 شروع کرد.

وی دوران اوج خود را خیلی زود آغاز کرد و یک سال پس از آن به عضویت تیم بزرگسالان این تیم در آمد.

رحمانی که دوازدهمین دوره لیگ برتربه عنوان کاپیتان در مسابقات حاضر شد، در هشت سال حضور خود در تیم سرخ پوشان جنوب کشور 179 بازی انجام داد و موفق به زدن 25 گل شد.

خانواده این بازیکن نیز از ایرانی‌های ساکن عراق بودند و در سال 1359 از این کشور خارج و به کشورمان آمدند، به همین دلیل پدر بختیار، شناسنامه وی را 2 سال دیرتر به ثبت رساند و همین دلیل سبب شده تا تاریخ تولد وی در شناسنامه 1370 به ثبت رسیده باشد.

اما یکی از بدترین خاطرات فوتبالی رحمانی، ابطال کارت معافیت این بازیکن است که باعث شد تا این بازیکن از فولاد خوزستان جدا و راهی تراکتور سازی شود.

پس از برپا شدن جنجال کارت معافیت این بازیکن، رحمانی دچار مصدومیت شدیدی شد و همین دلیل سبب شد تا این بازیکن از روزهای اوجش فاصله بگیرد و حضور در جام جهانی 2014 را از دست دهد.

اما پس از رفع مشکل کارت پایان  خدمت سربازی بختیار رحمانی، این بازیکن به تیم تراکتور سازی پیوست و این در حالی است که قرار داد وی یک میلیون و 500 هزار تومان است.

وی در این فصل در 13 بازی تیمش 3 گل به ثمر رسانده است و به همراه همزه یونس برترین گلزنان لیگ پانزدهم محسوب می‌شوند.

همچنین رحمانی در عرصه ملی نیز بازیکن موفقی بوده است و در سال 1383 برای نخستین بار به تیم ملی نونهالان دعوت شد و پس از آن در تمامی رده‌های تیم ملی توپ زد.

همچنین وی موفق شد در تیم ملی امید نیز قهرمانی در یازدهمین تورنمنت دوستانه قطر را کسب کند و همین موضوع سبب شد تا در  یکم  خرداد 1392 اولین بازی خود را در تیم ملی بزرگسالان مقابل کویت انجام دهد.

وی تاکنون در چهار دیدار تیم ملی به میدان رفته و امیدوار است با درخشش دوباره بتواند بار دیگر اعتماد کی روش را به خود و بتواند پیراهن تیم ملی را به تن کند.

اما نکته جالب درباره این بازیکن، آن است که دوران خدمت مقدس سربازی رحمانی نیم فصل به اتمام می‌رسد و این در حالی است که پس از فسخ قرارداد استقلال با جاسم کرار، آبی پوشان پایتخت به دنبال جذب یک پلی میکر هستند و از  همین رو سعی دارند با رحمانی به توافق برسند، تا این بازیکن در نیم فصل دوم در عضویت شاگردان مظلومی توپ بزند.

اما از طرفی دیگر نیز سرخ پوشان پایتخت نیز هم به دنبال جذب رحمانی هستند و باید دید این بازیکن به کدام یک از دو تیم سرخابی پایتخت می‌رود؟

هر چند در چند روز گذشته بختیار رحمانی با پیراهن آبی عکسی در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت، احتمال آن می‌رود این بازیکن در نیم فصل آبی پوش شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار