زنجان؛

حضور مروجین شرکت آبفای استان در مدارس

در راستای ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب مروجین شرکت آبفای استان زنجان در مدرسه شاهد نرگس حضور یافتند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرپرست دفتر بهره برداری از تاسیسات آب شرکت آبفای استان زنجان به منظور ترویج فرهنگ صرفه جویی در جمع 70 نفر از دانش آموزان مدرسه شاهد نرگس حضور یافت.

اکرمی در جمع دانش آموزان به اهمیت صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد و گفت : لزوم صرفه جویی در مصرف این ماده حیات بخش اجتناب ناپذیر است و مختص یک فصل نیست بلکه برای تمام فصول است .

وی افزود : آموزش فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب باید از سنین پایین تر یعنی از مدارس شروع شود که این امر در خانواده نیز بازخورد مطلوبی خواهد داشت .

سرپرست دفتر بهره برداری از تاسیسات آب ، تصریح کرد : استفاده از ظرفیت مدارس در خصوص آموزش روش های صرفه جویی و روش صحیح مصرف آب بسیار حائز اهمیت است که تحقق این امر موجب مصرف بهینه و در نهایت گذر از بحران احتمالی را سبب می شود .

اکرمی گفت :با توجه به افت سطح آب های زیرزمینی و کمبود آب شرب آگاه سازی کمبود آب برای دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که خود دانش اموزان به عنوان امینان آب شناخته می شوند و در صورت مشاهده هدر رفت آب یا مصرف بی رویه نسبت به آگاه سازی مشترکین از کمبود آب اقدام نمایند .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: مر.جین ، آبفا ، مدارس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.