وفایی: ایران با ترکیبی کامل راهی مسابقات آسیایی می‌شود

رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری گفت: تیم‌های ایران با ترکیبی کامل در رقابت‌های آسیایی حضور خواهند یافت.

وفایی: ایران با ترکیبی کامل راهی مسابقات آسیایی می‌شودمحمود وفایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تمرینات تیم ملی از دوچرخه سواری از فردا آغاز می‌شود و برای مسابقات لیگ تریال هم برنامه ریزی کرده‌ایم تا باشگاه‌ها این هفته برای حضور اعلام آمادگی کنند و هفته آتی از 24 تا 26 آذر برگزار می‌شود.

وی افزود: لیگ تریال در پارک آبشار واقع در منطقه 22 تهران اجرا می‌شود و هماهنگی‌ها صورت گرفته تا ورزشکاران استانها در استادیوم آزادی امکان داده شوند.

وفایی در خصوص تیم‌های ملی برای حضور در مسابقات ژاپن تصریح کرد: تیم نیمه استقامت و استقامت در رشته‌های بانوان، آقایان و امید با ترکیبی کامل در مسابقات آسیایی ژاپن شرکت می‌کنند که بیشتر حضورمان بستگی به شرایط کیفی خواهد داشت اما با توجه به اینکه در فصل بدنسازی هستیم باید با برنامه ریزی پیش برویم تا به حد لازم برسیم زیرا رکابزنمان مدام در مسابقه بودند و برنامه‌های بدنسازی‌شان به تعلیق افتاد ولی تا به حال 70 درصد آمادگی کسب کرده‌اند اما امیدوارم در این یک ماهه به آمادگی کامل برسند.

وفایی در خصوص مشکلات پیش رو خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی تهران برای هماهنگی‌ها و اردوها مقداری مشکل داریم اما پیگیر برنامه‌ها هستیم و با همکاری شرکت نفت و هیات دوچرخه سواری و فدراسیون برای برگزاری تمرینات گام برداشتیم.

وی تصریح کرد: تیم استقامتی و جاده به مدت 12 روز در قشم اردو می‌زنند و اردوی رکابزنان پیست نیز به مدت 3 هفته در اهواز برگزار خواهد شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: وفایی ، لیگ ، دوچرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار