مشهد؛

تشرف کاروان پیاده انصار الحسین مشهد به حرم امیرالمومنین(ع)

کاروان پیاده انصارالحسین مشهد بعداز شرکت در اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در روز اربعین در کربلا به حرم امیرالمومنین در نجف اشرف مشرف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسئول کاروان پیاده مشهد ـ کربلا«کاروان پیاده انصارالحسین(ع)»، گفت: این کاروان بعداز 72 روز و طی مسافتی سه روز قبل از اربعین حسینی به کربلا رسید و بعداز شرکت در اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در روز اربعین حرکت خود را به سمت نجف اشراف ادامه دادند و اکنون در حرم حضرت علی(ع) به پابوسی این امام همام رفتند.

مهدی رجبی، افزود: این کاروان به مدت چهار روز در نجف اشرف اقامت دارند و بعد از زیارت و عزاداری و وداع با این سرزمین مقدس به سمت مشهد حرکت می‌کنند.

وی مهمترین هدف این کاروان پیاده را، نشر و اشاعه فرهنگ حسینی و انتقال پیام، قیام حضرت اباعبدالله حسین(ع) بیان کرد.

مسئول کاروان پیاده مشهد کربلا«کاروان پیاده انصار الحسین(ع)» با اشاره به اینکه این کاروان پیاده از مرز شلمچه وارد ایران و یک روز بعداز پایان ماه صفر به مشهد خواهند رسید، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، استقبال معنوی و بسیار باشکوهی از این کارون پیاده با حضور مسئولان پایتخت معنوی ایران، مردم، زائرین حضرت رضا (ع)، خانواده های معظم شهداء، طلاب ، روحانیون و جمع کثیری از هیئت های مذهبی صورت خواهد گرفت.


انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.