زارعی: عملكرد سنگنوردان در مالزی تا كنون رضایت بخش نبوده است

رییس فدراسیون كوهنوردی گفت: باوجود سرمایه گذاری های خوبی که صورت گرفته است، نتایجی كه تاكنون در مالزی بدست آوردیم قابل قبول نیست.

رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: رقابتهای سنگنوردی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا هم اكنون در شهر پوترداجا  مالزی در حال برگذاری است و سهم ما در این مسابقات یک مدال برنز بوده است كه امروز صبح توسط مهدی علی پور در بخش سرعت به دست آمد. 

وی در ادامه تاكید كرد: در قسمت سرعت 4 سنگنورد كشورمان حضور داشتند كه در نهایت علی پور موفق شد با پشت سر گذاشتن احسان اسرار جایگاه سوم را از آن خود كند و مدال برنز را به گردن بیاویزد.

زارعی یاداور شد: متاسفانه در بخش بانوان، موفق به كسب مدال نشدیم بعید می دانم فردا نیز مدالی برای ایران به دست بیاید.

وی در این خصوص اشاره كرد: فردا دوتن از سنگنوردان ایرانی در فینال سرطناب حاضر هستند  ابوالفضل حسن پور در قسمت سرطناب نوجوانان (آ) كه روز گذشته در محل برگزاری این مسابقات صورت گرفت هفتم شد و مینا آرمیده هم در این روز ششمی سرطناب نوجوانان (آ) از آن خودكرد تا15  آذر در فینال این رشته به مصاف سایر رقبا بروند، با توجه به اینكه فردا مسابقه در این بخش سنگین است و سنگنوردان ژاپنی حضور دارند، شاید نتوانیم مدال بدست آوریم اما با این حال باید امیدوار باشیم.
 
زارعی در پایان خاطر نشان كرد: این پنجمین دوره رقابتهای سنگنوردی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیاست كه در جنوب شرقی قاره كهن برگزار می شود و ششمین دوره از این مسابقات سال 95 در ایران انجام خواهد شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.