کرمان؛

اجرای 11 هزارو300 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع در استان کرمان

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از اجرای 11 هزار و 300 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع در استان خبر داد و گفت: این خطوط شامل 5900 کیلومتر خطوط شهری و 5500کیلومتر خطوط روستایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مهندس ودیعتی افزود: در سال همدلی دولت و ملت ،روند رو به رشدی در اجرای پروژه های گازرسانی به شهر ها و روستاها و صنایع شاهد بودیم که امیدواریم با ادامه تخصیص بودجه و اعتبارات لازم بتوانیم تا پایان سال نسبت به اتمام و اجرای پروژه ها بر اساس برنامه زمانبندی اقدام شود.

وی تصریح کرد : تا کنون 1681 کیلومتر خط انتقال در استان انجام شده است و از جمله مهمترین پروژه های فعال خطوط انتقال در دست اجرا باقیمانده خط انتقال بم ، خط انتقال ارزوئیه ، رابر هنزا ، انار دهج می باشد که با تلاش پیمانکاران و مهندسین پروژه های مذکور در حال پیشرفت است .

ودیعتی با اشاره به سه منبع اصلی تامین کننده گاز استان گفت : گاز استان از طریق سه خط انتقال فشار قوی شامل خط 24 اینچ پالایشگاه بندرعباس واقع در مخازن سرخون و قشم ، خط 42 اینچ ارسنجان فارس مخازن کنگان و عسلویه و خط انتقال56 اینچ مشهور به خط صلح از مخازن پارس جنوبی عسلویه به استان انتقال می یابد و با استفاده از 38 ایستگاه تقلیل فشار گاز "سی جی اس "و 186 ایستگاه تقلیل فشار گاز "تی بی اس "به مشترکین محترم ساکن در شهرها و روستاهای استان می رسد تا گرما بخش کانون خانواده ها در زمستان و ایام سرد سال باشد .

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان افزود : 43 شهر و 589 روستا د رحال حاضر به شبکه سراسری گاز متصل شده اند و 9 شهر و 173 روستا در دست اجرا می باشند که در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از تعدادی از آنها هستیم همچنین عملیات گاز رسانی به 17 شهر و 152 روستای دیگر در دست طراحی و انتخاب پیمانکار می باشد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: انتقال ، توزیع ، گاز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.