یاسوج ؛

برنامه های دهه فجر در خور شأن نظام و انقلاب باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های ایام الله دهه فجر امسال در نقاط مختلف این استان در خور شأن انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، فتاح محمدی  در نشست ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنها یک حادثه و اتفاق نبود بلکه تحولی بنیادین و اساسی بود که تاثیرهای داخلی و خارجی متعددی به دنبال داشت.

وی بیان کرد: آثار، پیامدها و دستاوردهای ارزنده نظام و انقلاب حفظ و به نسل جوان کشور به عنوان آینده سازان ایران اسلامی انتقال داده شود.

محمدی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان و ظرفیت خود در برگزاری برنامه ها و مراسم های ایام الله دهه فجر امسال در تمام مناطق این استان سهیم باشند و نقش آفرینی کنند.

وی عنوان کرد: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد حساسیت ویژه ای نسبت به برنامه ها و مراسم های ایام الله دهه فجر امسال در نقاط مختلف این استان داشته و حضور آنان نیز گسترده و پرشور باشد.

محمدی ابراز داشت: کمیته های 19 گانه ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد هر چه سریعتر برنامه های خود را برای جمع بندی و اجرا تعیین، تدوین و ارائه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کمیته های ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد به زودی در شهرستان های هشت گانه این استان تشکیل و فعال شود.

محمدی گفت: پیگیری ها و رایزنی های لازم برای اعطای مبالغی از محل اعتبارات استانی به کمیته های ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: فضای محیطی تمام مناطق کهگیلویه و بویراحمد قبل از آغاز ایام الله دهه فجر امسال به طور کامل آماده شود و علاوه بر برگزاری جشن ها تعدادی برنامه محتوایی و تبیینی نیز برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب در این استان اجرا شود.

محمدی اظهار کرد: تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد برای بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی عضو این ستاد در استان ضروری است.

در این نشست احکام مسوولان کمیته های 19 گانه ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد به آنان اعطا شد.

انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.