یاسوج ؛

دهه فجر فرصتی برای انتقال ارزشهای انقلاب به نسل جوان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین و انتقال ارزش ها، خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب به نسل جوان است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد افزود: ایام الله دهه فجر یادآور رشادت ها، جانفشانی ها و حماسه های جاودان قشرهای مختلف ملت ایران است و باید هر سال باشکوه تر و پرشورتر از قبل برگزار شود.

وی بیان کرد: از مهمترین ارزش های نظام و انقلاب می توان به حمایت از محرومان و مستضعفان، استقلال و وابسته نبودن به بیگانگان، عدالت خواهی و مردم سالاری دینی اشاره کرد.

خاضع اظهار کرد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نوعی عبادت است و مدیران اجرایی نیز باید همواره خود را خادم مردم بدانند و برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب تلاش کنند.

وی عنوان کرد: دشمنان سعی دارند چنین القا کنند که جمهوری اسلامی ایران ناکارآمد است و توانایی اداره کشور را ندارد که به لطف الهی این نقشه شوم نیز همچون سایر توطئه ها خنثی خواهد شد.

خاضع ابراز داشت: یکی از ویژگی های مهم نظام و انقلاب مردمی بودن آن است و مردم نیز به عنوان صاحبان اصلی انقلاب حضور گسترده و پرشوری در تمام صحنه ها دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: حضور مردم نقش مهم و ارزنده ای در تداوم و اقتدار روزافزون نظام و انقلاب دارد و هر دوی آنها را بیمه می کند.

خاضع گفت: دو انتخابات مهم شامل دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند امسال برگزار می شود و به کوری چشم دشمنان مردم تمام نقاط کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد حضور آگاهانه، حماسی و حداکثری در این دو انتخابات خواهند داشت.

وی بیان کرد: 'تداوم و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری و همدلی و همزبانی دولت و ملت' شعار ایام الله دهه فجر امسال است.

خاضع اظهار کرد: کمیته های 19 گانه ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و آیین نامه نحوه فعالیت آنها نیز ابلاغ شده است.

وی عنوان کرد: از مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود هر چه سریعتر گزارش عملکرد و برنامه های مدنظر خود را به طور مکتوب و یا مصور به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان ارسال کنند.

خاضع ابراز داشت: سعی شود که برنامه ها و مراسم های ایام الله دهه فجر امسال در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد مردم محور باشد و قشرهای مختلف مردم استان نیز در اجرای برنامه ها و مراسم ها مشارکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواستار تشکیل و افزوده شدن کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد به کمیته های 19 گانه ستاد دهه فجر این استان به منظور بررسی عملکرد و فعالیت دستگاه های مختلف اجرایی استان در ایام الله دهه فجر امسال شد.

خاضع افزود: پس از ایام الله دهه فجر امسال از کمیته های برتر و خبرنگاران فعال کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پوشش خبری برنامه ها و مراسم های دهه فجر این استان در مراسمی تجلیل می شود.

وی گفت: کمیته های ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد شامل تبلیغات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما، اصناف با مسئولیت اتاق اصناف، انجمن ها و هیئات با مسئولیت معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی، ایثارگران با مسئولیت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشجویی با مسئولیت دانشگاه یاسوج، روستایی و عشایری با مسئولیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها، بانوان با مسئولیت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و فرهنگیان و دانش آموزی با مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش است.

خاضع کمیته فضاسازی و تزئینات شهری با مسئولیت شهرداری یاسوج، قرآن با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی، کارگری با مسئولیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کودک و نوجوان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مساجد با مسئولیت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد، بسیج و نیروهای مسلح با مسئولیت سپاه فتح، نهادها و سازمان ها با مسئولیت روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، همیاری و تشکل های مردمی با مسئولیت کمیته امداد امام خمینی (ره)، ورزش و جوانان با مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان، فرهنگی و هنری با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را از سایر کمیته های ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد برشمرد. 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.