قزوین؛

بیش از یک هزار طرح نیمه تمام در استان

استاندار قزوین از وجود یک هزار و دویست طرح نیمه تمام کوچک و بزرگ در استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ همتی در جمع خبرنگاران خواستار تسریع در اتمام این طرح ها با کمک بخش خصوصی شد .


همتی در ادامه محور اصلی کار خود را فراهم کردن بستر و زمینه توسعه رونق اقتصادی و واگذاری پروژه های دولتی به بخش خصوصی و تلاش برای رونق بخش صنعت و کشاورزی استان دانست .

استاندار قزوین در ادامه گردش نخبگان و تغیر و تحول در مدیریت ها را فرصتی برای تحول و خدمت رسانی بهتر به مردم عنوان کرد و افزود:  در دولت یازدهم مدیران توانمند به دور از  گرایش های سیاسی و سلایق  انتخاب خواهند شد تا زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم فراهم شود .

همتی در ادامه  استان قزوین را تنها استانی در کشور دانست که طرح آمایش سرزمین در آن به تصویب رسیده که باید تمامی برنامه ها و طرح های انجام شده توسط دستگاه های اجرایی استان براساس  این طرح صورت گیرد.

استاندار قزوین در ادامه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که با همراهی و همدلی  کمک حال مجموعه دستگاه های اجرایی باشند.

وی در ادامه به شخصیت های تاثیر گذار استان در سطح ملی اشاره کرد و افزود: فارغ از تمامی گرایش های سیاسی باید از ظرفیت افرادی که در سطح ملی نفوذ دارند استفاده شود تا بتوانیم زمینه توسعه استان را فراهم کنیم .

استاندار با اشاره به اینکه رسانه ها نقش مهمی را در روشنگری و فرهنگ سازی در جامعه می توانند داشته با شند گفت: رسانه های استان قزوین با زمینه سازی فضا را برای خدمت رسانی به مردم فراهم کنند .

استاندار قزوین در ادامه گفت: رسانه ها باید همه را به وحدت و همدلی دعوت کنند و با تمام توان در جهت توسعه و معرفی ظرفیت های استان قزوین گام بردارند .

استاندار قزوین در ادامه گریزی به توافقات هسته ای کشور زد و گفت: در سایه همین وحدت و همدلی و همچنین تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری بود که این مذاکرات به سر انجام رسید و امیدواریم ادامه مذاکرات پس از برجام هم در سایه همدلی به سر منزل مقصود برسد .

همتی در ادامه به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره  انتخابات خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: ذات انتخابات  براساس رقابت است و در نظام جمهوری اسلامی ایران باید محور تمام رقابت ها بر اصول اخلاق و  آموزه های دینی ما باشند .

استاندار قزوین گفت: همه ما باید با تمام توان در جهت برگزاری ا نتخاباتی با شکوه و پر شور تلاش کنیم چرا که حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای ضمن بیمه کردن نظام جمهوری  اسلامی ، زمینه اجرایی کردن مذاکرات هسته ای را با قوت هر چه تمامتر در مجامع بین المللی فراهم می کند .

استاندار قزوین در ادامه توجه به کشاورزی مدرن، توسعه و رونق گردشگری ، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ، توجه به مشکلات کم آبی و بیابان زدایی ، استفاده از صنایع دانش بنیان ، توسعه شبکه های ارتباطی در بخش ریلی و جاده ای و همچنین استفاده از انرژی های نو را از برنامه های خود در استان قزوین یاد کرد .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.