قزوین؛

تعویض 100 تابلوی تصاویر شهدا در قزوین

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از تعویض 100 تابلوی تصاویر شهدای نصب شده در خیابان‌های سطح شهر قزوین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛موحد لطفی با اشاره به اینکه تاکنون 25 تابلوی تصاویر شهدا در خیابان‌های سطح شهر قزوین تعویض شده است، بیان کرد: تا پایان سال جاری 25 تابلو و در سال آینده نیز 50 تابلو تعویض می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: هزینه ساخت تابلوهای تصاویر شهدا را شهرداری قزوین و هزینه طراحی تصویر شهید و نصب این تابلوها را اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین متحمل شده است.

لطفی با بیان اینکه تعویض این تابلوها با هدف ساماندهی و هم‌شکل‌سازی در سطح شهر قزوین صورت می‌گیرد، افزود: این تابلوها قابلیت نصب 6 عکس شهید را دارد.

وی با اشاره به اینکه شهر قزوین بیش از یک‌هزار و 100 شهید دارد، گفت: عکس‌های این شهدا در تابلوهای تصاویر شهدا نصب می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه هر ساله تصاویر شهدا در تابلوهای فوق، دو بار تعویض می‌شود، افزود: تاریخ شهادت شهیدانی که در نیمه اول سال است، تصاویر آنها از 22 اسفند تا پایان سال و شهیدانی که تاریخ شهادتشان در نیمه دوم سال است، شهریور ماه سال آینده در تابلوهای تمثال شهدا نصب می‌شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


برچسب ها: تعویض ، تابلو ، تصاویر ، شهدا ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.