شیراز؛

کشف 360 كيلوگرم موادمخدر در استان فارس

فرمانده انتظامي استان فارس از كشف 361 كيلوگرم موادمخدر در شش عمليات جداگانه طي 48 ساعت گذشته در اين استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمدعلي گودرزي" گفت: ماموران "پاسگاه خسروشیرین"  شهرستان "آباده" استان فارس هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودرو "پژو ۴۰۵" مشکوک و زماني كه قصد متوقف كردن خودرو را داشتند راننده بدون توجه به فرمان ايست ماموران اقدام به فرار كرد.

وي ادامه داد: پس از مسافتي تعقیب و گريز، خودرو متوقف و در بازرسي از صندوق عقب خودرو تعداد پنج گونی ترياك به ميزان 200 كيلوگرم کشف كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس افزود: در شهرستان "لارستان" نيز ماموران پاسگاه "هرمود باغ" در بازرسي از يك دستگاه "اتوبوس" در جاده "لارستان" به سمت "هرمزگان" مقدار ۵۴ كيلو و ۵۰۰ گرم ترياك که در باك خودرو جاسازی شده بود، كشف و راننده را دستگير كردند.

سردار "گودرزي" گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس نيز يك خرده فروش موادمخدر را در "شيراز" شناسايي و در بازرسي از منزل وي مقدار ۵۰۰ گرم هروئین کشف و متهم را دستگیر كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس اضافه كرد: در شهرستان "خرمبید" نيز ماموران هنگام كنترل خودروهاي عبوري در اطراف آن شهرستان به یک دستگاه "پراید" مشکوک و در بازرسي از يك عدد كيف متعلق به سه سرنشين خودرو مقدار 7 کیلوگرم تریاک كشف و هر سه متهم را دستگير كردند.

سردار "گودرزي" اظهار كرد: ماموران انتظامي شهرستان "داراب" نيز هنگام كنترل خودروهاي عبوري از يك دستگاه  "پژو ۴۰۵" مقدار 20 كيلوگرم ترياك كه به صورت ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود كشف و راننده را دستگير كردند.

وي افزود: ماموران انتظامي شهرستان "جهرم" نيز در ايست و بازرسي مقطعي از خودروها در جاده "جهرم" به سمت "لار" به يك دستگاه وانت "پيكان"با دو نفر سرنشين مشکوک و در بازرسي از خودرو، مقدار ۷۹ كيلوگرم ترياك كشف و هردو سرنشين خودرو را دستگير كردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.