شیراز؛

شهدا سرمایه های گرانبهای انقلاب و مظهر صبر و استقامت

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" استان شهدا را سرمایه های گرانبهای انقلاب دانست که مظهر صبر و استقامت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دوم "دلاور القاصی مهر" در حاشیه دیدار با خانواده شهید "محمدناصر مردانه" با اشاره به این که شهدا  مظهر صبر و استقامت هستند، گفت: وظیفه همه ی ماست که از دستاوردهای این انقلاب که شهدا با خون خود آن را آبیاری کرده و تنومند ساخته اند، پاسداری كنيم.

وي با دلجویی از مادر شهید "محمد ناصر مردانه" با بیان رشادت ها و ایثارگری های این شهید از مادر وی که چنین فرزندانی را تربیت و به اسلام هدیه كرده است، تقدیر و تشکر كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت"  عیادت، سرکشی و دلجویی از خانواده های معظم شهدا را وظیفه ی خود و همه ی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: این گونه سرکشی ها مایه ی دلگرمی و قوت قلب مادران و پدران شهیدان می باشد و عزم آنان را جهت خدمت رسانی جدی تر می کند.

حجت الاسلام" انصاری" رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان "مرودشت" نيز در اين ديدار امنیت و آرامش امروز مدیون شهدا و صبوری خانواده های شهدا دانست و گفت: بزرگترین مسئولیتی که بر دوش ما است ادامه دادن مسیر این عزیزان و ابراز قدردانی و همدردی با خانواده های معظم شهدا است که اگر شهدا نبودند عزت و افتخاری هم وجود نداشت. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.