قزوین؛

انجام 5 عملیات امدادی در قزوین

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در روزهای گذشته پنج مورد عملیات امداد و نجات در سطح محورهای استان قزوین از سوی امدادگران پایگاه‌های جمعیت هلال احمر این استان صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حکمت‌الله هاشمی اظهار کرد: طی روزهای گذشته پنج مورد عملیات امداد و نجات در سطح محورهای استان قزوین از سوی امدادگران پایگاه‌های جمعیت هلال احمر این استان صورت گرفته است.

وی افزود: یک مورد عملیات امدادی در محور آزادراه قزوین ـ زنجان در محدوده روستای کهک انجام گرفته که در این عملیات به مصدومان تصادف جرحی بین یک دستگاه سواری پیکان و یک دستگاه کامیون کمک‌رسانی و خدمات امدادی ارائه شد و مصدومان به بیمارستان تأمین اجتماعی شهر تاکستان انتقال یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: در برخورد یک دستگاه سواری پیکان و یک دستگاه کامیون در محور کیلومتر پنج آوج ـ آبگرم شهرستان تاکستان سه مصدوم در پی داشت که با کمک امدادگران جمعیت هلال احمر این استان مداوای سرپایی برای آنان صورت گرفت.

هاشمی با اشاره به عملیات‌های صورت گرفته از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر استان قزوین در طی روز گذشته تصریح کرد: در روز جمعه 13 آذرماه سال جاری سه عملیات امدادی و کمک‌رسانی به شهروندان این استان صورت گرفته است.

این مسئول افزود: در محور آزادراه قزوین ـ رشت در کیلومتر 35 این محور یکی از مسافران با مراجعه حضوری به پایگاه امداد و نجات مجتمع تفریحی و رفاهی مهتاب مورد مداوا قرار گرفته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: در محور مواصلاتی آبگرم ـ تاکستان برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با گاردریل رخ داد که سه مصدوم در پی داشت.  

هاشمی تشریح کرد: در محور مواصلاتی آبگرم ـ تاکستان نرسیده به روستای صادق‌آباد از توابع شهرستان تاکستان به مصدومان این تصادف امدادرسانی و تحت مداوا قرار گرفتند.

وی به عملیات امدادی در محور آزادراه قزوین ـ رشت در کیلومتر 45 این محور نیز اشاره کرد و گفت: در سانحه تصادف که بین یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 و یک دستگاه کامیون رخ داد یک مصدوم در پی داشت که به صورت سرپایی از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر استان قزوین در محل تصادف اقدامات پزشکی مورد نیاز برای وی انجام شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.