قزوین؛

فرماندار جدید شهرستان آبیک معرفی شد

در مراسمی با حضور استاندار قزوین علی رحمانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان آبیک معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در مراسمی با حضور فریدون همتی فرماندار؛ ضمن تقدیر از خدمات سه ساله غلامحسین داداشی فرماندار سابق، علی رحمانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان آبیک معرفی شد.

رحمانی در سابقه اجرایی خود در سمت های بخشدار شال، رئیس آموزش و پرورش شهر شال، رئیس بازرسی فرمانداری بویین زهرا و معاون مالی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان خدمت کرده و برادر شهید است.

فریدون همتی در مراسم معارفه فرماندار آبیک از ضرورت چرخش نخبگان در مدیریت ها سخن گفت و اظهارداشت: با تغییر مدیریان ضمن استفاده از همه نیروهای توانمند زمینه بروز ایده های نو و خلاقانه در بدنه مدیریت هم فراهم می شود.

وی افزود: فرماندار سابق هم از خانواده شهدا بود و فرماندار جدید هم از همین خانواده است و امیدواریم با همکاری مسوولان شهرستانی شاهد تحول در توسعه و آبادانی شهرستان آبیک باشیم.

استاندار گفت: در تغییرات مدیران تلاش می کنیم از افراد پاک دست، متدین، وفادار به نظام، همراه دولت استفاده کنیم و با عمل به وظیفه قانونی در مسیر خدمت به مردم حرکت خواهیم کرد.

همتی گفت: از فرمانداران جدید استان انتظار داریم بدنبال جذب سرمایه گذاران باشند تا بتوانند با رونق اشتغال به تولید کمک کنند تا بیکاری رفع شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: یکی از ملاک های ارزیابی فرمانداران میزان موفقیت آنها در جذب سرمایه گذار برای توسعه منطقه است و نباید به جای خدمت به مردم مسئولان درگیر امور حاشیه شده و از اصل کار باز بمانیم.

همتی یادآورشد: شهرستان آبیک با مشکلاتی مانند آلودگی هوا، تامین آب شرب، راه اندازی شهرک صنعتی و دانشگاهی روبروست که فرماندار باید با پیگیری لازم برای حل آنها اقدام کند.

استاندار تصریح کرد: بسترسازی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونی، آرام و امن مهمترین رسالت فرمانداران است و با صیانت از تک تک آراء، باید زمینه مشارکت گسترده مردم را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: هیچ دستگاهی حق ندارد له یا علیه نامزدی ورود کند در غیر این صورت باید پاسخگو باشد و در استان تاکید جدی داریم هر کس مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت از نظر ما محترم است و با نگاه یکسان باید از فضای تبلیغاتی استفاده کند.

همتی بیان کرد: اطمینان می دهیم با عمل به قانون برای ادای حق الناس انجام وظیفه کرده و نشاط و شادابی لازم را برای حضور مردم در محل صندوق های رای فراهم کنیم.

استاندار گفت: از همه گروه ها، تشکل ها و جریانات سیاسی انتظار داریم ضمن رعایت موازین اخلاقی و قانونی به شاداب سازی فضای انتخابات کمک کنند.

همتی یادآورشد: مشکلات زیاد است و اگر شبانه روزی هم کار کنیم باز هم فرصت کم است لذا باید همه کمر همت ببندند و با دوری از حاشیه سازی و جنجال هایی که هیچ سودی برای مردم ندارد به مسوولان کمک کنند تا خدمت رسانی به مردم با شتاب بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: فرماندار ، جدید ، آبیک ، معرفی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.