یاسوج ؛

15پروژه فنی اجرایی از سوی راه و شهرسازی در دست اجراست

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 15 پروژه در حوزه مدیریت فنی و اجرایی از سوی اداره کل راه و شهر سازی این استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج محمد حسین نصیری راد بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج را از مهمترین پروژه های این حوزه ذکر کرد وافزود: این پروژه 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی یکی از مشکلات اصلی این پروژه را صادر نکردن پروانه کسب از سوی شهرداری اعلام کرد و گفت: صدور این مجوز برای اخذ انشعابات آب، برق و گاز لازم است.

نصیری راد اظهارکرد: با توجه به رشد جمعیت شهر یاسوج و نیاز مرکز استان به خدمات بهداشتی و درمانی می طلبد شهرداری یاسوج برای صدور مجوزهای این بیمارستان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی مصلی شهر گچساران را از دیگر پروژه های در دست اجرا ذکر کرد وگفت: ساختمان وسازه اصلی مصلی اجرا و هم اکنون عملیات محوطه سازی در حال انجام است.

نصیری راد با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی مجتمع فرهنگی ورزشی دهدشت عنوان کرد: این طرح در حال نصب تجهیزات مکانیکی و تاسیساتی است.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن دوکتابخانه در سطح استان ابراز داشت: عملیات احداث کتابخانه عمومی منصورآباد دشتروم اجرا و کتابخانه ی لوداب با 90 درصد پیشرفت فیزیکی نیز در حال اجراست.

نصیری به مبلغ اعتبار پروژه های در دست اجرا و زمان بهره برداری اشاره نکرد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: پروژه ، فنی ، راهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.