اصفهان؛

2 کشته و 37 مصدوم در سانحه تصادف اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد

سانحه تصادف اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد نجف‌آباد 2 کشته و 37 مصدوم به همراه داشت.

به گزارش 2 کشته و 37 مصدوم در سانحه تصادف اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزادگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ساعت 7:45 صبح امروز اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد در مسیر کمربندی خمینی‌شهر به نجف‌آباد دچار سانحه رانندگی شد که بر‌اساس این سانحه از 39 سرنشین این اتوبوس 37 نفر مصدوم شدند و 2 نفر جان خود را از دست دادند.
 
رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان درباره این حادثه گفت: اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه نجف آباد حامل 39‌نفر بود که بر اثر چپ کردگی 37‌نفر از سرنشینان دچار مصدومیت شدند که متأسفانه دو نفر نیز جان خود را از دست دادند.
 
وی با بیان اینکه این حادثه در کمربندی خمینی‌شهر به نجف‌آباد رخ داده است، تصریح کرد: مجروحان این حادثه با 20 دستگاه آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی و همراه با 40 تکنیسین فوریت پزشکی به بیمارستان‌های شهید منتظری و فاطمه الزهرا (س) نجف آباد و اشرفی اصفهانی خمینی‌شهر انتقال پیدا کردند.
 
راستین گفت: به‌نظر می‌رسد این حادثه بر اثر لغزندگی جاده رخ داده که البته وضعیت نامناسب و خطرناک کمربندی خمینی‌شهر نیز در این حادثه قطعا دخیل بوده است.
 
انتهای پیام/ز

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
متاسفم...
ولی اینو بدونید اگه اتوبوس اسکانیا بود تلفات بیشتر از اینا میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
واقعا تسلیت میگم ب خانوادهاشون خدا صبرشون بده تو رو خدا رسیدگی کنین این جوونا رو از سره راه نیاووردن خانوادهاشون براشون زحمت کشیدن بعد این حقشونه واقعا متاسفم که ب راحتی این جوونا رو از دست میدن و اصلا رسیدگی نمیکنن متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
تسلیت همکلاسی, کجا رفتی که فردا روزت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
میشه اسامی دانشجوها و راننده رو بگین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
واقعا حق ما دانشجوها اينه؟؟؟
اميدوارم مسئولين دانشگاه همينطور كه براي اساتيد سرويس با كيفيت تري ارائه ميدن براي دانشجوهام همينطور باشه.نميدونم اگه بچه هاي خود مسئولين تو اين اتوبوس بودن شايد وضع فرق ميكرد كسي صداي مارو نميشنوه نه سرويس نه سلف هيچكدوم كيفيت ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
رفیق صمیمیم توی این حادثه کشته شد ،خدا لعنت کنه که اتوبوسای 60 سال پیشو گذاشتن برای سرویس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
واقعا مردم با هزار اميد و آرزو بچه هاشونا ميفرسن دانشگاه اين همه هم هزينه ميكنن بعد اين اتوبوساي از رده خارج بايد اين بچه هاي دسته گلا حمل و نقل كنه.
واقعا جاي تاسف داره كه اين اتوبوسا رو عوض نميكنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
اتوبوس های دانشگاه از رده خارج و غیر مطمئن .که سال های گذشته هم چند بار تصادف کرده کرده بودند.که مسئولان دانشگاه هیچ موقع برای بازسازی یا نو سازی فکر نکردن.مسئولان دانشگاه وقتی با ماشین مدل بالا و راننده شخصی رفت و آمد میکنند و توجهی به مشکلات دانشجو ها ندارند هیچ وقت متوجه همچین مشکلاتی نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
این اولین بار نیست که به خاطر بی لیاقتی و خودخواهی مسوولین این دانشگاه این اتفاق رخ میده. هرسال باید این اتفاق بیفته و کسی هم به خاطر کیفیت پایین اتوبوس ها جوابگو نیست، دیروز داخل همین اوتوبوس ها حدود پنجاه تا مسافر سوار کرده بود به علت کمبود اتوبوس. واقعا باید یه فکری به حال این اوتوبوس ها کرد.