نکوداشت 7 رشته برتر توسط جهاد دانشگاهی

جهاد دانشگاهی تصمیم دارد که از هفت رشته برتر در مراسم هفته‌ی پژوهش تقدیر کند.

عبدالرضا حاجیلری مدیرکل راهبری پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد دانش‌بنیان در تلاش است که در مرز دانش و علوم حرکت کند تا به کمک سازمان دهی توانمندی‌های علمی به ارتقاع دانش محورهای علمی برسد.

وی ادامه داد: این حرکت با سه هدف شناسایی توانمندی، فن‌آوری واحدها و پژوهشکده جهاد دانشگاهی، شناسایی و معرفی پژوهش‌های برتر جهان و تجلیل از آنها و ایجاد زمینه و توسعه برای پژوهشگران و مدیران پژوهش و تعریف برنامه‌ها در این هفته برگزار خواهد شد.

مدیرکل پژوهش و فن‌آوری جهاد دانشگاهی بیان کرد: برگزاری نکوداشت پژوهش‌های برگزیده در هفت رشته‌ی برتر از جمله پژوهشگر برتر، مدیر پژوهش برتر، گروه‌های پژوهش‌ برتر، مرکز خدمات تخصصی برتر، نشریات علمی برتر، پارک علم و فن‌آوری برتر، کارفرماهای برتر در این مراسم تقدیر می‌شود.

وی اظهار کرد: این مراسم 23 آذر ماه با حضور مدیران و محققان برگزار خواهد شد.

حاجیلری تصریح کرد: تلاش ما معرفی توانمندی‌های پژوهشی علم و جهاد دانشگاهی به جامعه توسط رسانه‌های عمومی، واحدهای پژوهشی در سراسر کشور است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌هایی وزارت علوم برگزار می‌کند که جهاد دانشگاهی هم آخرین دستاوردهای علمی خود را در حوزه‌های شاخص همچون حوزه‌ی سلول‌های بنیادی، درمان ناباروری، ذخایر ژنتیکی، و... نمایش می‌دهد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار