مشهد؛

پیش بینی حضور 20 هزار نفراز مردم مشهددر بزرگترین سینمایش مذهبی شرق کشور

رییس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: باتوجه به علاقه شهروندان مشهدی به تولیدات هنر معنوی پیش بینی می شود در بزرگترین سینمایش مذهبی شرق کشور حداقل ۲۰ هزار نفر از مردم مشهد حضور پیدا کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید جواد کمالی افزود: بزرگترین سینمایش مذهبی شرق کشورباهمکاری مدیریت امورهنری شهرداری مشهد به اجرای اثری خلاقانه با عنوان من همانم پرداخته ودر اجرای بی نظیر جوانب مختلف زندگی شمر را هنرمندانه به تصویر کشیده است.

وی تصریح کرد: هدف اصلی متولیان این اثر فرهیخته هنری این است که بصیرت افزایی در بین جامعه مذهبی کشور ارتقا یابد به همین منظور تاریخچه زندگی شمر را که روزگاری در جنگ صفین دوشادوش حضرت علی ع برای دین خدا شمشیر می زند را دنبال می کنند تا به حوادث کربلاو نیمه کاملا منفی زندگی شمر می رسند  سپس هنرمندان این اثر شاخص تلاش می کنند گامی در راستای بصیرت افزایی مخاطب بردارند وبه تبیین موضوع عاقبت بخیری در زندگی انسان ها بپردازند.

رییس سازمان بسیح هنرمندان استان به سه ماه فعالیت تحقیقی وپژوهشی برای تولید بهتر این محصول هنری اشاره نمود وخاطر نشان کرد: ۶۰ هنرمند استان که ۵۰ نفر از انان هنرور لشگری و ۱۰ هنرمندنمایش هستند ۱۵ شبانه روز تلاش کردند تا این اثر فاخر نمایشی در روزهای پایانی صفر برای اجرا اماده شود.

وی گفت: نویسندگی اثر را بطور مشترک استاد حمیدی ومحمد طاها اربابی انجام داده وکارگردانی نیز بر عهده محمد طاها اربابی بوده است.

کمالی افزود: چنانچه واحدتبلیغات این گروه هنری بتواند از ظرفیت های تبلیغی برای معرفی وتشویق مخاطبان به شرکت در این سینمایش خوب انجام وظیفه کند ٬ تعداد شرکت کنند گان به دوبرابر افزایش می یابد .

وی مبلغ هر بلیط را ۵هزار تومان وزمان اجرای نمایش را از ۱۵ اذر تا ۴ دی ماه جاری در محل سالن شهید جهاد مغنیه شهرداری مشهد اعلام کرد. 

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.