اردبیل؛

بازگشایی محورهای مواصلاتی شهرستان نیر

فرماندار شهرستان نیر گفت:‌ با دنبال بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی شهرستان در حال حاضر ۲۷ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری محورهای مواصلاتی شهرستان نیر را بازگشایی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر صمدی در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر اظهار داشت: به دنبال بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی شهرستان در حال حاضر 27 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری محورهای مواصلاتی شهرستان نیر را بازگشایی می‌کنند.

وی از باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان نیر خبر داد و افزود: راه تمامی روستاهای شهرستان نیز باز بوده و تلاش و جدیت بر این است تا از مسدود شدن محورهای اصلی و فرعی شهرستان بر اثر بارش برف و کولاک جلوگیری کنیم.

فرماندار شهرستان نیر بیان کرد: در زمینه بازگشایی محورهای اصلی و فرعی و راه‌های روستایی در حال حاضر 5 اکیپ با استفاده از دستگاه‌های سنگین برفروبی در سطح جاده‌های فعال هستند و اقدام به برفروبی و نمک‌پاشی در سطح جاده‌های شهرستان می کنند تا شاهد تردد خودروها در این مسیرها در شهرستان باشیم.

صمدی با اشاره به امدادرسانی و فعالیت گروه‌های امدادی هلال احمر در کنار نیروهای راهداری تصریح کرد:‌ نیروهای امدادی توانستند به بیش از 40 خودروی گرفتار در برف و کولاک در محروهای شهرستان امدادرسانی کرده و زمینه تردد آنها را در مسیرهای شهرستان فراهم آورند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمامی نیروهای امدادی، عملیاتی و اجرایی شهرستان در حالت آماده باش هستند تا در صورت وقوع رخدادی برای ترددکنندگان از محورهای مواصلاتی شهرستان در سریع‌ترین زمان ممکن به کمک حادثه‌دیدگان شتافته و خدمات مناسبی را به آنها ارائه دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.