اردبیل؛

نجات بیش از 100 خودرو در محور اسالم به خلخال

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در محور اسالم به خلخال بیش از 100 خودرو که بر اثر کولاک و مسدود شدن مسیر گرفتار شده‌ بودند نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سیدحجت فتاحی در بازدید از محور خلخال به اسالم اظهار داشت: در حال حاضر شاهد کولاک شدید و یخبندان در محور اسالم به خلخال هستیم که این امر سبب بروز مشکلاتی برای ترددکنندگان از این محور شده است.

وی افزود: در این محور بیش از 100 خودرو بر اثر کولاک و مسدود شدن مسیر گرفتار شده‌ بودند که به همت پلیس راه، راهداری و نیروهای امدادی هلال احمر از برف و کولاک نجات یافته و به ادامه مسیر پرداختند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر کولاک شدید حاکم است، ماموران پلیس راه، راهداری، نیروهای امدادی و سایر نیروها به صورت شبانه‌روزی از تمام توان و ظرفیت خود برای ایمن‌سازی این مسیر استفاده می‌کنند.

فتاحی با بیان اینکه بستن زنجیر چرخ و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای ترددکنندگان از این مسیر الزامی است، گفت: انتظار می‌رود تا به منظور جلوگیری از مشکلات در این حوزه رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت داشتن سفر حتما به نکات ایمنی برای عبور از این محور و هشدارهای داده شده توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به مسدود شدن محور خلخال به پونل اظهار کرد: به دلیل کولاک شدید و احتمال ریزش بهمن این محور مواصلاتی در شهرستان خلخال مسدود بوده و تا اطلاع ثانوی و اطمینان از وضعیت این مسیر محور پونل به خلخال مسدود اعلام شده است.


انتهای پیام/ت

برچسب ها: اردبیل ، نجات ، خودرو ، محور ، اسالم ، خلخال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.