اردبیل؛

امداد رسانی به ۱۰۶ مسافر در برف و کولاک اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به ۱۰۶ مسافر گرفتار شده در برف و کولاک در جاده‌های استان اردبیل امدادرسانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهرام غیبی در تشریح امدادرسانی به گرفتار شدگان در برف و کولاک اردبیل اظهار داشت: 48 نفر از این مسافران در کیلومتر 10 جاده نیر به سراب و در منطقه امام چایی گرفتار برف و کولاک شده بودند که عدم دید کافی به 16 نفر از آنها در پایگاه امداد و نجات صائین اسکان اضطراری داده شد.

وی با بیان اینکه بقیه مسافران گرفتار شده در این مسیر امدادرسانی شدند، تصریح کرد: 2 تیم عملیاتی با 6 نفر نجاتگر، یک دستگاه آمبولانس و یک خودروی ست نجات به این هموطنان امدادرسانی شد.

غیبی با بیان اینکه در کیلومتر 20 جاده خلخال به فیروزآباد 44 نفر گرفتار برف و کولاک شده بودند، افزود: در این مسیر یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک خودروی سواری از مسیر منحرف شده بودند که با همکاری عوامل هلال احمر و اکیپ راهداری، خودروها به جاده اصلی هدایت شدند که در این مسیر هم یک تیم عملیاتی هلال احمر با 3 نفر نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس به هموطنان گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به سومین حادثه در جاده های مواصلاتی استان اردبیل بیان کرد: در کیلومتر 25 جاده خلخال به الماس و در منطقه اسالم 12 نفر از هموطنان گرفتار برف و کولاک شده و حادثه دیده بودند که با حضور یک تیم عملیاتی، 3 نفر نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس به آنها امدادرسانی شد.

غیبی با بیان اینکه 2 نفر از سرنشینان یک دستگاه نیسان در کیلومتر 40 جاده کوثر به میانه در برف و کولاک گرفتار شده بودند، گفت: این هموطنان توسط یک تیم عملیاتی با 3 نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس رهاسازی و هدایت شدند.

وی با اشاره به اینکه عوامل هلال احمر از ساعات آغازین برف در جاده های مواصلاتی استان حضور دارند، افزود: هم اکنون نیروهای هلال احمر در تمامی جاده های مواصلاتی و برفگیر حضور دارند تا در کنار هموطنان باشند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.