ایتالیا و نیوزلند حریفان احتمالی شاگردان کی روش

پس از مطرح شدن نام‌های کشورهایی چون نروژ و مقدونیه حالا نام‌های جدیدی برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی شنیده می‌شود.

ایتالیا و نیوزلند حریفان احتمالی شاگردان کی روش

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی فوتبال کشورمان سال آینده، سال سخت و سرنوشت سازی را برای صعود به جام جهانی در پیش دارد. در حالیکه از دور اول مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه تنها دو بازی برای ملی پوشان کشورمان باقی مانده عملا صعودشان به دور بعد قعطی است. اما از آنجا که دور بعدی مسابقات مشکل‌تر از دور اول آن‌هاست تیم ملی باید به مصاف حریفانی چون ژاپن، استرالیا، کره جنوبی، عربستان، قطر و امارات برود. کادر فنی تیم ملی ایران برای حضور هرچه قدرتمند که در این مرحله برنامه‌های مختلفی را ارائه داده‌اند.

از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری دو دیدار دوستانه در خرداد با تیم‌های ملی مقدونیه و نروژ در اروپا اشاره  کرد که البته برنامه دقیق این مسابقات در آینده مشخص خواهد شد. علاوه بر این فدراسیون‌های ایران و ایتالیا برای برگزاری یک دیدار دوستانه میان تیم‌های فوتبال بزرگسالان در سال 2015 به توافق رسیدند و حتی قرار دادی را نیز به همین منظور امضا کردند که به همین دلیل ایتالیایی‌ها به دنبال آن هستندتا این دیدار تدارکاتی را پیش از رقابت‌های یورو 2016 برگزار شود. از آنجا که رقابت‌های یورو 2016 از تاریخ 21 خرداد تا 20 تیر برگزار می‌شود در صورت قطعی شدن دیدار دوستانه میان ایران و ایتالیا به احتمال زیاد این دیدار در یکی از دو تاریخ 13 یا 18 خرداد ماه به جای یکی از دو دیدار نروژ و مقدونیه برگزار می‌شود.

همچنین فدراسیون فوتبال نیوزلند به دنبال آن است که با تیم ملی فوتبال کشورمان بازی دوستانه‌ای برگزار می‌کند و منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال هستند. به همین دلیل می‌توان گفت احتمال برگزاری این دیدار دوستانه در صورتی است که شاگردان کارلوس کی روش در دور بعد با استرالیا هم گروه شوند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: کی روش ، فوتسال ، مقدونیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار